watskebeurt?


Wie het weet mag het zeggen..Was de klap zo hard of gewoon een slechte
auto die zomaar door midden breekt? Oww en COD 4 Rocks!! 


Dit bericht werd geplaatst in Mijn Historie 2007-2008, Mijn knallers. Bookmark de permalink .

0 reacties op watskebeurt?

  1. Roelof zegt:

    Das geen fijne schuimparty.

    groetjes en een fijn weekend.

    Roelof

  2. roland zegt:

    heyyyyyy is het bij jullie vandaag een schuimparty

  3. jager zegt:

    roland..ja bier schuim!

  4. karel zegt:

    wow, al sm(sergeant major)…Dan heb je me nu al ingehaald…damn!

  5. Roos zegt:

    Glad/ijzel en sneeuw op de weg! Dan krijg je dit lelijk hoor, ik hoop dat niet mee te maken zeg.

    Nee dan zit ik liever in en schuimparty erreges heb ik ook eens gehad da was wel leuk 🙂

    Fijn weekend Jager

  6. Renesmurf zegt:

    Een slechte auto plus een slecht chauffeur, aldus iemand die geen boeken koopt.

  7. Marcel zegt:

    Het is een Bugatti Veyron en die kan slecht tegen schuim!

  8. cathleen zegt:

    NU is het niet zo koud meer.
    Hoorde wel dat het bij jullie koud was.
    Vanmorgenhie rwel jager.
    Zondag komen we weer jullie kant uit.
    Alleeen niet zover.
    Fijn weekend.
    Groetjes Cathleen.

  9. frans zegt:

    Zeker een grap gewwest iemand heeft voor de gein de boel half doorgezaagd hahaha

  10. Roos zegt:

    COD sucks, maarja ik heb dan ook een hekel aan computergames;)

  11. Martin zegt:

    Oeps nee das een Ferrari die te hard remde..;-) fijn weekend..!!

  12. Pleeboy zegt:

    een ding is nu zeker
    hij/zij laat zich rijden nu:-)

  13. Patrick zegt:

    Een soort van touwtje trekken maar dan anders

  14. Volgens mij was de Tom tom gewoon van slag af.. de ene helft wou naar voren en de andere helft ook.. pff ik denk dat dat wel meer gaat kosten dan 1300 euro 😉

  15. Redstar zegt:

    Gewoon een Italiaanse auto..die breken al bij windkracht 2..
    En natuurlijk rocked COD 4 🙂

  16. **JANS** zegt:

    Tjeeetje zeg
    het zal je gebeuren

    Fijn weekend hoor

    Liefs Jans

  17. Madbello zegt:

    Te veel dubro en snelheid.

Geef een reactie

