Met kaasblokjes voor de buis

147050dc96[1]
Weer zaterdagavond en tijd voor kaasblokjes en worst. Met z’n allen voor de
buis om voetbal te kijken….Vroeger was dat zo maar tegenwoordig kijk ik
niet eens meer. Het zijn saaie lange wedstrijden geworden met ‘tactisch’ spel.
Doe mij dan maar een goede game en een mooi stukje muziek. Vandaag
voor de ed2k gebruikers de link naar Toto “live”- falling in between. HIER
de link en voor e-mule kunt u hier terecht. Vanavond echt naar DJ Jean!

Dit bericht werd geplaatst in Mijn Beesten humor, Mijn Historie 2007-2008. Bookmark de permalink .

0 reacties op Met kaasblokjes voor de buis

  1. frans zegt:

    Moet je nog niet slapen jager whahaha

  2. jager zegt:

    @Frans; eigenlijk wel want het wordt weer een zware nacht, morgen weer helemaal kapot, hahahah

  3. karel zegt:

    GA je nou alweer stappen? Nou veel plezier dan!

  4. Redstar zegt:

    Veel plezier man! Geniet er van.. het w-end is namelijk zo weer voorbij..

  5. Renesmurf zegt:

    Ik heb fijn naar Paul de Leeuw gekeken!

  6. Patrick zegt:

    Ik heb er ook maar een paar uurtjes nachtrust op zitten ik ga is kijken of er nog kaar is

  7. Madbello zegt:

    Ik kijk ook nooit naar voetbal, maar dat kaasblokje gaat er wel in.

  8. ilse zegt:

    ik heb gelukkig eddie zover gekregen dat hij alleen maar in de reklames van andere programma’s ff naar voetbal keek

  9. Martin zegt:

    Niks gezien ik was op visite..maar Paul de leeuw heb ik wel gezien..;-) en ook nog ik vertrek.
    Deze muis is in iedergeval goed tactisch bezig..!!

  10. oma zegt:

    Ha jager,

    oma is weer terug, bedankt voor je linkie.
    Laat de kaas niet van je brood eten. oma

  11. Roos zegt:

    Voetbal geef ik geen drol behalve met EK’s en WK’s wil ik nog wel is kijken enzo.
    Neeeeeeeee ik heb wat anders ontdekt iets veel gavers!!!
    De motorsport! en daarnaast uiteraard auto’s maar dat heb ik al langer 😀

  12. Roos zegt:

    Jagert ging jij naar DJJean? gaaaaaaaaaaaf zeg, enne ik ben echt een hartig meisje whahahaha dus pik effe een blokkie kaas mee van die slimme muis.

Geef een reactie

