Zoek stok!


Tijd voor een beetje dieren humor vandaag, of eerder een beetje honden leed.
Ik weet niet wat hij daar aan het zoeken is maar ik heb die stok toch echt
ergens anders heen gegooid hoor!!  


Dit bericht werd geplaatst in Mijn Beesten humor, Mijn Historie 2007-2008. Bookmark de permalink .

0 reacties op Zoek stok!

  1. Liesbeth zegt:

    haha hij is een klein beetje te groot!

  2. roland zegt:

    @heyyyyyyy jager en hoe was hey in de zenith
    gr roland

  3. jager zegt:

    @Roland; best gaaf maar dat had ik gisteren al kort gelogd…Ik heb plaatjes op mijn mobiel maar krijg ze niet verzonden… 😉

  4. Martin zegt:

    Ha getverdamme zeg..dat poepertje ruikt zekers naar parfum hihi lollzzz.

  5. Pluisje zegt:

    hij heeft wel hele grote ogen, misschien is hij er wel high van geworden!!!

  6. KRASSA zegt:

    High, via darm gassen, is schijnbaar ook wat!

    Inderdaad Jager, dat katje op mijn web…
    zou leuk zijn…zo’n hondje…ook!
    Heb een fijne Dinsdagavond jong.
    Knf. van Krassa

  7. Sjoukje zegt:

    Hahahaha, volgens mij zit daar een luchtje aan.

    Greetzzz Sjoukje

  8. Patrick zegt:

    wha wha wha niet te diep graven

  9. ilse zegt:

    haha overmoedig hondje

  10. Roelof zegt:

    Hallo Jager

    gewoon een inwendig onderzoek.

    Groetjes Roelof

  11. Dees zegt:

    Had ie een lange snuit om het verhaaltje uit te blazen?

  12. anne zegt:

    Ha jager,

    Hij is prachtig, hier is ook een franse bulldog die de zelfde neigingen heeft.
    Dank je wel voor de felicitatie, de verrasing was groot. Schatarina en oma

  13. Pleeboy zegt:

    normaal worden ze kruizenruiker genoemd:-)

  14. Roos zegt:

    Hxc3xa9 bah wat een smerige honden zijn het toch om aan elkaars konten te gaan ruiken enzo:D

  15. **komt even een laddertje brengen voor de kleine hummel**

  16. Redstar zegt:

    hahahahahahaha, pure honden pron hahaha

  17. Karel zegt:

    en dan dat hondje wat er bij staat te kijken, erg funny!

  18. Roos zegt:

    Jager nou krijg je een standje , gisteren zei je ook al zoiets dergelijks , maar je moet wel goed lezen Meneer de Jager potverdulleme , ik geef tips voor de kerst die over ruim een maand alweer komt . das mij ook gevraagt nameluk.
    En nou lief doen weer hoorrrrrrrr , want een drietig Roosje willen we niet 😀

Geef een reactie

