Ingeblikt…

a224577bb4
Ik vindt het maar een wierd plaatje van een vreemd soort kunst, maar eigenlijk
ook wel weer komisch maar u mag roepen wat u ervan vindt!
Vandaag wordt het tijd voor een stevig stukje muziek  met de collection van
Guns and Roses, HIER te downen voor ed2k gebruikers met e-mule ofzo. 


Dit bericht werd geplaatst in Mijn Historie 2007-2008, Mijn plaatjes. Bookmark de permalink .

0 reacties op Ingeblikt…

  1. Patrick zegt:

    Goedkoper als een kist en het blijft vers

  2. Madbello zegt:

    De muziek laat ik terzijde, het is mijn smaakt niet. Guns and Roses vind ik afschuwelijk, maar iedereen zijn smaak, maar die kunst vind ik geweldig en spreek mijn zeer aan. Zo moet een Nederlander zich voelen in dit kikkerlandje.

  3. jager zegt:

    @Madbello; idd ieder z’n smaak, ik ben wel al lang fan 😉 en zo had ik dat nog niet gezien van dat ingeblikte, hahaha

  4. Roos zegt:

    Wat Madbello indd zegt: met zijn alle op ene kluitje in een te klein landje.
    Nou hou ik van Kunst maar dit euhhh vind ik toch een beetje weirdo whahahaha.
    Fijne avond Jager, ga je niet stappen dan 😀

  5. jager zegt:

    @roos; nee na vorige week heb ik weer een maand nodig om bij te komen…Ik wordt oud, hahahha

  6. karel zegt:

    Oww, vreemde kunst of goede psp, hahah wel grappig en die guns neem ik effies mee, al heb ik het meeste waarschijnlijk al!

  7. ilse zegt:

    misschien zijn ze opblaasbaar

  8. travel zegt:

    Nou best kunstig….

  9. Liesbeth zegt:

    ik vind het een beetje griezelig..brr ingeblikte mensjes

  10. Renesmurf zegt:

    Nee, ik zou daar niks van nemen.

  11. anne zegt:

    Ha jager,

    Als ze maar niet overdatum zijn. oma

  12. Pleeboy zegt:

    een blikkie opentrekken klink nu wel anders:-)

  13. Martin zegt:

    He wat vies zeg..overgeklokt voedsel..hahaaa.

  14. Ben Stulen zegt:

    En……hoe smaken ze ???????

  15. Redstar zegt:

    Yhank U for the music, maar die heb ik natuurlijk al 🙂
    Het plaatje vind ik ook wierd, maar ook weer niet.. het is gewoon iets wat ooit leefde, wat nu in een blik zit.. Net als Vis. hehehe

  16. Jenny zegt:

    Even een vraagje….zijn ze op olie of op waterbasis???? Dit i.v.m. calorixc3xabn!
    Greetz!

  17. Marcel zegt:

    Vreemd dat is het zeker. Maar als marsepein misschien wel lekker.

Geef een reactie

