Geschikt of ongeschikt?

5a3a4925d0
Met dank aan Mysterycouple een mooi T-shirt. Gelijk of ongelijk?  


Dit bericht werd geplaatst in Mijn Historie 2007-2008, Mijn plaatjes. Bookmark de permalink .

0 reacties op Geschikt of ongeschikt?

  1. Roelof zegt:

    Hallo Jager.

    Gelijk en geschikt.

    Groetjes Roelof

  2. ilse zegt:

    ik dacht geschift 🙂

  3. Renesmurf zegt:

    Ik ben zelf liever ongeschikt!

  4. Martin zegt:

    Haha jezelf goedkeuren he..nou van mij mag je hoor..;-)

  5. oma zegt:

    Ha Jager,

    Met jouw oorlogsspellen ervaring ben je zeker geschikt. oma

  6. Ben Stulen zegt:

    Ben je vandaag nog naar Utrecht geweest ????

  7. Leuk dat je hem op je log gezet hebt.. tja ik vond dit nou echt iets voor jou!!

  8. Redstar zegt:

    Ik ben liever ongeschikt in RL, maar in games ben ik hartstikke geschikt.. 🙂

  9. Roos zegt:

    Wat MC al zegt ook, tis helemaal een shirt voor jouw! geschikt dus 😀

  10. Karel zegt:

    Geschikt voor het verwerken van veel bier? hahaha

  11. cathleen zegt:

    hahhahaaa
    Geschikt.
    Groetjes cathleen.

  12. Pleeboy zegt:

    ergens doet het me nu denken aan die reclame met dat jong aan de keukentafel:-)

  13. KRASSA zegt:

    Hxc3xa9 grappige T-shirt
    Jammer dat het kruisje er ingevuld op staat.
    Dat moeten wij invullen gaan nl!
    Nu heb je het zelf al bepaald!!
    Knf. van Krassa

  14. Jenny zegt:

    Super!
    Zeker geschikt, Jager!

Geef een reactie

