babe van de week 48


Ik vindt het eigenlijk een beetje zielig maar krijg er wel honger van dus ik heb
ook gelijk even een DESSERT besteld en die is wel zo lekker!


Dit bericht werd geplaatst in Mijn babes, Mijn Historie 2007-2008. Bookmark de permalink .

0 reacties op babe van de week 48

  1. cathleen zegt:

    Heb al genoeg van het eten al altijd.
    ahahahahah
    Voor jou zal die wel smaken.
    Fijne dag.
    Groetjes Cath.

  2. travel zegt:

    Ik hou niet van fruit:):):):) …;)

  3. Sjoukje zegt:

    Nou jager, voorlopig ben jij even zoet.

    Greetzzz Sjoukje

  4. ilse zegt:

    die jij besteld hebt lijkt me lekkerder
    maar eh… een desert? dat is toch een woestijn 🙂

  5. *Poppie* zegt:

    Hier word te weinig fruit gegeten ben er niet zo gek op..misschien moet ik het ook maar zo op tafel zette..maar dan met me mannetje onder het fruit *KNIPOOG*

    Fijne avond..liefs poppie

  6. Patrick zegt:

    Ik denk dat ik het met een pannekoek moet doen vanavond

  7. Frans zegt:

    Dat ziet er smakelijk uit heeft ze vis tussen haar benen hahaha

  8. Martin zegt:

    Doe mij het toetje dan ook maar..ghe ghe..mjammieeee..;-)

  9. Renesmurf zegt:

    IK KRIJG EEN STIJVE,…..nek!
    Scheeef!!

  10. oma zegt:

    Ha jager,

    Waar zijn de prijtjes op de dijtjes? oma

  11. Gezond hoor zoveel fruit.. hihi
    Zou ze nou ook een perzikhuidje hebben??

  12. jager zegt:

    @Rene; ik moest wel anders paste ze niet in de log, hahahha
    @Oma; die zijn eraf gegleden 😉

  13. KRASSA zegt:

    Geloof ik niks van Jager, dat je het zielig vindt.
    Aan de andere kant, zo’n baantje zal wel goed
    betaald worden, anders neem je zo’n type
    baan niet.
    Niks zieligs aan, is het dus!
    Heb een fijne Dinsdag jong.
    Knf. van Krassa

  14. Redstar zegt:

    Wat voor eetgelegenheden kom jij joh? 😀

  15. Roos zegt:

    Ik heb effe een vraagje … kleintje maar hoor

    Waar gaan de Heren beginnen? boven of onder???

    Me love fruit ben ik gek op, vreet zo een net mandarijnen op 😀 appels peren bananen nectarines druiven meloenen sinasappels ananassen enderest

  16. Roelof zegt:

    Hallo Jager.

    Ziet er best wel lekker uit al dat fruit.

    Groetjes en een fijn weekend.

    Roelof

Geef een reactie

