Goddelijke lingerie?

d34ddb8381
Kun je bidden, bid dan mee! Hier moet wel echt goddelijk ondergoed te koop
zijn… Of zouden de bh’s in de aanbieding zijn met de sinterklaas?
  17cbe2a5bd1

 

Dit bericht werd geplaatst in Mijn Historie 2007-2008, Mijn plaatjes. Bookmark de permalink .

0 reacties op Goddelijke lingerie?

  1. My Thoughts zegt:

    Heey Jager!

    Alles goed met jou? Doe je ook wat met sinterklaas? Wij wel hoor, gaan naar m’n ouders. Me zus met zwager is daar en me neefje. Knul wordt maar weer verwend.

    Wens je een hele fijne avond.

    Liefs,
    MT

  2. cathleen zegt:

    hahaahaha
    Leuk dat loggie over je schoonmoeder.
    Fijne avond.
    Groetjes Cathleen.

  3. madbello zegt:

    Zou dat niet toevallig het oosten zijn geweest ? 🙂

  4. Jenny zegt:

    Whahahaha…nu komt met recht de aap uit de mouw, wat zou er in een moskee hangen?
    En het Oosten of niet, ze zouden wel 10 meter verder kunnen gaan zitten, toch? T’blijft het Oosten!
    Fijne Sinterklaas!

  5. Pleeboy zegt:

    doe ik ook wel eens
    bid dan ook van mijn god laat dat bandje knappen:-)

  6. Liesbeth zegt:

    zoiets denk ik ook, wat madbello zegt 🙂

  7. jager zegt:

    @madbello; ik zou daar altijd het oosten hebben ja 😉

  8. Patrick zegt:

    wha wha ik doe mee 😀

  9. oma zegt:

    Ha jager,

    Die weten ook wel van wanten, lingerie. oma

  10. Martin zegt:

    Whahaaa nou die zitten er gebeiteld bij..;-)

  11. Redstar zegt:

    Volgens mij is het vandaag inclusief inhoud.. Immers alle schoonmoeders zijn op vakantie 🙂

Geef een reactie

