hout voor de deur!

e738b5d4061
Vanddaag zijn we alvast hout gaan halen voor de komende koude dagen.
We hebben de taken thuis gelukkig goed verdeeld en natuurlijk ook nog jong
geleerd is oud gedaan, maar dat zal ze wel van mijn schoonmoeder hebben!


Ze heeft tegenwoordig wel een stok nodig maar de haard moet branden!

Het is gelukkig weer weekend en dus tijd voor een beetje humor en ontspanning.

Geen gestap dit weekend maar wel naar de grote stad morgen om wat nieuwe kleertjes te halen aangezien ik een aantal recepties en etenjes moet bijwonen deze maand.

Zei ik nou net, geen gestap? Hmmm, dat is eigenlijk nog afwachten want ik neem mijzelf elk weekend voor om eens wat rustiger aan te doen maar iedere zondag voel ik hetzelfde….Geradbraakt…

Morgen in ieder geval weer een muziek linkje dus, stay tuned!


Dit bericht werd geplaatst in Mijn Historie 2007-2008, Mijn humor. Bookmark de permalink .

0 reacties op hout voor de deur!

  1. cathleen zegt:

    Goed voor de openhaard.
    ahahahah
    Fijn weekend Jager.
    Groetjes Cathleen.

  2. Fiecke zegt:

    Die ziet er nog kras uit, zou mijn vader zeggen.

  3. jager zegt:

    @fiecke; zekers dat zou ik ook zeggen!

  4. Renesmurf zegt:

    Als je dat lekker op kan branden zit je er warmpjes bij!

  5. roland zegt:

    hahaah dat zo marion nooit gedaan hebben voor mij

  6. Ben Stulen zegt:

    Ik doe iets fout in het leven……..

  7. jager zegt:

    @ben; ben dan bang van wel:>

  8. Martin zegt:

    Wat nou emancipatie..whahaaa lollzzz.;-)

  9. jager zegt:

    @martin; iets om thuis in te voeren?:P

  10. Pleeboy zegt:

    het mooiste werk blijft vuurwerk zeg ik
    maar:-)

  11. Dees zegt:

    Tja.. stapje voor stapje kom je wel bij het vuur 🙂

  12. KRASSA zegt:

    Niet te geloven Jager.
    Het is al richting Kerst.
    Dan denk ik rondom deze dagen,
    sinds ik bijna richting AOW ben, wel is.
    Dat we dxc3xa1t mogen nog steeds
    mogen mee maken.
    Alweer Kerst…en
    Alweer, Oud en Nieuw.

    Als je alle wereld ellende’s van een jaar neemt,
    is het een Wonder, dat we daar nog
    steeds doorheen weten te fietsen.
    Nou ja, dat denk ik dan wel is in een vlaag!

    Ook als ik moet geloven, wat op
    elk pakje sigaretten staat, Jager.
    Heb jij dat nou ook, bij het opsteken van een lekker sigaretje?
    Dan had ik 45 terug, va. een schoolplein ergens af aan.
    er al niet meer moeten zijn!
    Maar ook daar fietsen we massaal, mooi doorheen!
    Heb een fijn Weekend jager.
    Inderdaad, goed geregeld met het hout!
    Knf. van Krassahttp://i5.tinypic.com/823z0na.gif

  13. Patrick zegt:

    Die weten wel wat werken is

    Fijn Weekend Jager

  14. Redstar zegt:

    Kijk, zo zie ik het graag 🙂 trouwens, roken is niet goed tijdens het werk 🙂

  15. ilse zegt:

    het sterke geslacht , heel duidelijk!

  16. Pasula zegt:

    Ik dacht even dat je schreef: We hebben de TAKKEN thuis gelukkig goed verdeeld …

  17. jager zegt:

    @Krassa; tja de tijd gaat snel en ik ben oook met roken op een schoolplein begonnen, hahha
    @Pasula; ook de takken, die draagt zij ja, hahah

  18. Roos zegt:

    En ik verTAK het om dat te doen o zo!

  19. jager zegt:

    @roos; je zoekt toch geen ruzie met mij? hahahahhaha :>:)

  20. Roos zegt:

    Whahahaha ik kijk wel uit,hahahaha tegen een Jager ruzie maken nahhhhh ff niet hoor.

    Ik hou helemaal niet van ruzie maken,kan ik niet tegen joh:D

  21. Marcel zegt:

    Tja, dat is nu echt vrouwenwerk!

Geef een reactie

