Ook een stukje?

025490080e1
Vandaag hebben we pizza gegeten. We hebben nog een stukje van een halve
meter over, iemand nog honger?
We hebben voor deze zaterdag avond “the best of 10CC” in de aanbieding, hij
is HIER te downloaden. Het is een ED2k link waarvoor u e-mule nodig hebt.


Over realjager

Game Blogger
Dit bericht werd geplaatst in Mijn Historie 2007-2008, Mijn plaatjes. Bookmark de permalink .

0 reacties op Ook een stukje?

  1. roland zegt:

    lekker lekker ik heb nog wel honger ik wens jou een fijn weekend

  2. Patrick zegt:

    Ik normale krijg ik al amper weg

  3. Roos zegt:

    Ik heb spontaan geen trek meer Jager
    (bij mij komt geen boom helaas)
    Fijne avond Jager 😀

  4. jager zegt:

    @Roos; wat ongelooflijk saai zonder kerstboom 😉

  5. roland zegt:

    @jager heyyyyyy ga je nog stappen naar de zenith

  6. jager zegt:

    @Roland; nope vanvond niet!

  7. Roos zegt:

    Euhh dat had je nou niet moeten zeggen eigenlijk,maar geef je helemaal gelijk.

  8. Roos zegt:

    Ik hoor Jager denken: of ga ik toch ff naar de Zenith,als het dichtbij was zou ik nu ook terstond gaan en ff heftig zuipe whahahaha

  9. jager zegt:

    @Roos; nope, ik was er al 2 weken achter elkaar, nu effe niet, het is dan wel vlakbij maar toch 😉

  10. Martin zegt:

    @Jager deze sla ik ff over…tjheemig wat een big pizza zeg..pffff.

  11. Pleeboy zegt:

    hier ken je me voor wakker maken jammie

  12. Ben Stulen zegt:

    Nee dank je, ik heb al gegeten……

  13. Renesmurf zegt:

    Dat hoef ik niet, bah!

  14. Redstar zegt:

    Hij moet nog beginnen joh, en hij ziet er uit alsof hij al vol zit.. 🙂

  15. travel zegt:

    ik heb net een pizza pannenkoek op maar die was niet zo klein als die van jou op de foto.;_

  16. cathleen zegt:

    Ben niet zo dol op zulke pizza’s
    Fijne week nog.
    Groetjes Cathleen.

  17. Arjan zegt:

    lijkt me erg moeilijk bezorgen…..

  18. madbello zegt:

    Dit is de pizza van mijn dromen, hmmmmmmmmm, dubbelvouwen en je hebt een calzone.

Plaats een reactie