Stoelendans?


Ik heb weer zo’n moment van geen tijd en inspiratie maar dat zal vanaf vrijdag
wel weer verbeteren en dan kom ik weer langs. Tot dan stoelen tellen..?


Dit bericht werd geplaatst in Mijn Historie 2007-2008, Mijn plaatjes. Bookmark de permalink .

0 reacties op Stoelendans?

  1. ilse zegt:

    1,2,3,4, shit tel kwijt

  2. Marcel zegt:

    Dat zijn er wel erg veel. Het is te hopen dat de berg niet instort.

  3. oma zegt:

    Ha Jager,

    oma gaat niet tellen want dan valt oma in slaap. oma

  4. Roos zegt:

    Ik sla even over Jager.

    Joh ik lees het bij meerdere tis nu ook de kersttijd allemaal drukker dan normaal geen tijd of ik heb soms ff geen zin en dan liever bij de boom zitten toch! Je leest het goed Jager ik heb sinds gister een boom wat jij!

    Groetjes van Roos

  5. Redstar zegt:

    Hahaha doe mij die maar… 🙂

  6. karel zegt:

    Doe mij maar de 2e van rechts onder, hahaha

  7. Anoniem zegt:

    Dit is zeker vullende kunst, als maar niet de fik in gaat.

  8. Patrick zegt:

    Ik zie ze in dit geval al vechten om een stoel wha wha

Geef een reactie

