Het wordt eindelijk koud!

Het gaat zo’n 6 graden vriezen vanacht en morgen komt de temperatuur net niet boven de 0 graden en ik vindt het heerlijk. Jammer dat er verder geen sneeuw bij valt, want ook dat kan ik wel waarderen, net als de snow babes hiernaast.

Omdat het weer zaterdag is heb ik weer een muziekje in de download aanbieding voor de e-mule gebruikers onder ons. Het is alweer een oldie maar om een beetje in de kerst stemming te komen zijn HIER de Ultimate kersthits voor de liefhebbers. Het is dus een ed2k link en de nummers zijn te vinden onder "meer".

Nu moet ik even nadenken of ik vanavond nog ga stappen of lekker thuisblijf maar meestal begint het aan het einde van de avond toch weer te kriebelen…Dus als er morgen geen update is dan weet u genoeg!


Tracklist:
CD1
01 – John Lennon – So This Is Christmas
02 – Band Aid – Do They Know It’s Christmas
03 – Chris Rea – Driving Home For Christmas
04 – Dean Martin – Let It Snow! Let It Snow! Let It Snow!
05 – MUD – Lonely This Christmas
06 – Jose Feliciano – Feliz Navidad
07 – Youp van ’t Hek – Flappie
08 – Bing Crosby – White Christmas
09 – Dolly Parton – Winter Wonderland
10 – Jona Lewie – Stop the cavalry
11 – Mariah Carey – Santa Claus Is Comin To Town
12 – Eagles – Please Come Home For Christmas
13 – Slade – Merry Christmas Everybody
14 – Pretenders – 2000 Miles
15 – Doris Day – Winter Wonderland

CD2
01 – Paul Mccartney – Wonderful Christmastime
02 – Queen – Thank god it’s Christmas
03 – Bing Crosby – Little Drummer Boy
04 – Frank Sinatra – A jolly christmas jingle bells
05 – Dana – It’s gonna be a cold cold christmas
06 – Bryan Adams – Christmas time
07 – Jackson 5 – Santa Claus Is Coming To Town
08 – Wham – Last Christmas
09 – Connie Francis – Winter Wonderland
10 – Bobby Helms – Jingle Bell Rock
11 – Mariah Carey – All I Want For Christmas Is You
12 – The Weavers – We Wish You A Merry Christmas
13 – Barbara Streisand – Jingle Bells
14 – Carpenters – Have yourself a merry little Christmas
15 – Andy Williams – Most Wonderfull Time Of The Year
16 – Destinys Child – 8 Days Of Christmas
17 – Abba – Happy new year


Dit bericht werd geplaatst in Mijn babes, Mijn Historie 2007-2008. Bookmark de permalink .

0 reacties op Het wordt eindelijk koud!

  1. madbello zegt:

    Het was zeker koud vandaag en vooral als je een half uur op een bus zit te wachten op een halte die opgeheven is, brrrrrrrr.

  2. karel zegt:

    lekker chillen, laat het idd maar vriezen, heerlijk en die kerst cd pak ik effies mee!

  3. oma zegt:

    Ha Jager,

    Hebben de damens nog niet in de gaten dat het zwembad is gesloten.
    Leuke aanbieding en toepasselijk in de laatste show, nu nogg uit zoeken welke we al niet de afgelopen weken hebben gehoort. oma

  4. jager zegt:

    @Madbello hahah opgeheven halte da’s dom!
    @Oma; ik heb er nog meer hoor;)

  5. Pleeboy zegt:

    yep dan hebbie de partybabes opgewarmd:-)

  6. Renesmurf zegt:

    Ik blijf sowieso thuis, dat doe ik altijd.
    Laat het maar winteren, sneeuw is beter dan regen!

  7. KRASSA zegt:

    Prima, laat het maar is echt gaan winteren,
    daar smaakt de bloemkool lekkerder van.
    Heb een fijne Zondag jong.
    Knf. van Krassa

  8. Martin zegt:

    Deze babes had ik allang binnengelaten als ik jou was..;-)

  9. Patrick zegt:

    En al thuis 😀

    Goedemorgen

  10. Madbello zegt:

    Wist je het nog niet ? madbello is dom 🙂

  11. *Poppie* zegt:

    Goedemorgen Jager

    Hier in het poppenland is het ook koud hoor .
    Maar de zon schijnt wel…maar trek toch maar geen bikini aan haha.
    Ben je eigelijk al wakker??..volgens mij lig je nog warm onder de wol.

    Wens je een fijne zondag.
    Liefs poppie.

  12. ilse zegt:

    brrrrrrrrrrrrr het is hartstikke koud!!!

  13. Redstar zegt:

    Ik vind deze temperatuur wel lekker voor een poosje 🙂

  14. pluisje zegt:

    ik heb mijn schaatsen al opgezocht 😉 heerlijk!!!!

  15. Pasula zegt:

    Ipv ze te kieken zou ik ze een jas aanbieden, da’s wel zo galant.

  16. Ik weet genoeg!!! en alweer nuchter????

  17. Roos zegt:

    Ik wil alleen dat de wegen vrij blijven van ellende bitte bitte bitte 😀

    En wie gaat er nou zo in de sneeuw staan? das vragen om ellende…

Geef een reactie

