Gezellige kerstdagen allemaal!

Het kerstfeest is weer begonnen in huize Jager, de kadootjes zijn uitgepakt en nu komt het grote genieten

We hebben lekker aan de fondue gezeten en morgen staat kalkoen op het menu.

Wat zat er dan zoal in die kadootjes? Nou eeh, lingerie set voor de vrouwen en ik heb oa. een spagettie machine gekregen. Pokersets, digitale camera, pyama’s en ga zo maar door..

Ik wens iedereen nogmaals fijne en gezellige kerst dagen en tot logs nog dit jaar!(en klikken mag!)


Dit bericht werd geplaatst in Mijn Historie 2007-2008, Mijn persoonlijke info. Bookmark de permalink .

0 reacties op Gezellige kerstdagen allemaal!

  1. Mevr. Vaut zegt:

    Hai Jager!
    De kadootjes worden hier morgenochtend pas uitgepakt, maar het eerste diner is ook al achter de rug! Morgen gaan wij aan de fondue, dat is al tijden geleden, jammie!

    Nog hele fijne dagen voor jou en je gezin!

    Groetjes, Arianne/Mevr. Vaut

  2. oma zegt:

    Jullie de zelfde wensen van ons jager. oma

  3. Jozef zegt:

    Hele fijn kerstdagen jager geniet er lekker van met de familie!!

  4. Pleeboy zegt:

    kon je weer niet wachten met de lingerie:-)
    jij in de keuken?

    wil niet eens weten wat er daar bij jouw in de keuken gebeurt;-)

    maar fijne dagen

  5. Frans zegt:

    Jager hele fijne feestdagen toegewenst en niet teveel zuipen he hahaha.

  6. ilse zegt:

    zo he, jullie waren er op tijd bij met uitpakken en fonduen
    leuk setje heeft je vrouw gekregen haha

  7. Redstar zegt:

    Geniet van de kalkoen zou ik zo zeggen, en de groeten aan iedereen van me!!!

  8. karel zegt:

    Hen jij nou lingerie gekeregen of ben ik dronken?
    Gezellige dagen verder!

  9. Popkov zegt:

    Sodeknetter, zie ik dat goed? 24 december, begint die kerstshit dan al bij jou? Nou ja, je moet er van houden. Anyway, een zo goed mogelijke kerst toegewenst voor u allen!!!

  10. jager zegt:

    @Popkov; jij ook de gezellige kerst en inderdaad wij pakken de kado’s uit op heiligen abend, dat is omdat mijn vriendin Duits is 😉

  11. Liesbeth zegt:

    dus jullie hebben lekker kalkoen gegeten!voor jullie ook nog een fijne kerstavond verder en voor morgen natuurlijk ook nog veel plezier:-)

  12. Martin zegt:

    Lekkere zuurstok..mjammieeeeeee wij pakken morgen de kado’s uit..;-)

Geef een reactie

