Kerst poesjes


Jawel, kerst poesjes, omdat ze zo lief zijn volgens de kids…


Dit bericht werd geplaatst in Mijn Historie 2007-2008, Mijn persoonlijke info. Bookmark de permalink .

0 reacties op Kerst poesjes

  1. Patrick zegt:

    Ik had ff wat anders verwacht 😀

  2. jager zegt:

    @patrick; ja maar zo ben ik toch niet? 🙂 hahahah

  3. Roelof zegt:

    Hallo Jager.

    Ik las de titel en dacht, daar moet ik bij zijn, maar ik had ook wat anders verwacht van jou.

    Nog een fijne tweede kerstdag.

    roelof

  4. Martin zegt:

    Dat valt me ff tegen..dacht dat er wel een kale poes onder het plaatje zat..ghe ghe..;–)

  5. oma zegt:

    Ha jager,

    De katten zijn er ook gek van. oma

  6. Renesmurf zegt:

    Ja, die zien er zeker lief uit!

  7. Redstar zegt:

    Zoals Patrick zei:-) xefxbfxbdxefxbfxbd>xefxbfxbdag eerst de titel, en zette me schrap;-)

  8. Frans zegt:

    Heb je ook andere poesjes;)

Geef een reactie

