We gaan weer gamen!

Het is weer tweede kerstdag en de familie bezoekjes, kerst etentjes en kadootjes uitpak acties zijn weer voorbij. Het was weer gezellig en het eten was weer heerlijk maar nu heb ik er wel weer genoeg van….

Het is dus weer tijd om te gaan gamen en genieten van de rest van mijn vakantie tot 2 januari. Geheel in stijl achter de computer kruipen voor een potje Call of duty 4 met de kerst man.

Naast Cod 4 ben ik nu ook de gelukkige bezitter van de orange box met daarin de half life game serie, team fortress en Portal, dus zoxc2xb4n 5 games in 1 hoesje. Genoeg te doen dus de komende dagen!!


Dit bericht werd geplaatst in Mijn Historie 2007-2008, Mijn plaatjes. Bookmark de permalink .

0 reacties op We gaan weer gamen!

  1. Roelof zegt:

    Hallo Jager.

    Hele fijne vakantie nog en game ze.

    Roelof

  2. Patrick zegt:

    Het is weer mooi geweest lekker vakantie vieren doe ik ook 😀

  3. oma zegt:

    Ha jager,

    is er nogwel tijd om te loggen? oma

  4. Pleeboy zegt:

    we kunnen weer gaan doen wat we willen doen:-)

    have fun

  5. Pasula zegt:

    Hahaha ga jij maar lekker spelen hoor Jager! 😉

  6. Redstar zegt:

    Ja Die orangebox heb ik ook. Glad helemaal vergeten man… Die gaan we weer eens even opstarten vandaag 🙂

  7. Madbello zegt:

    Neeeeeee ! Alweer gamen. Fijne dagen 😉

  8. jager zegt:

    @redstar; als jij nou ook online team fortress speelt, dan zoek ik die server op om eens een redstar af te knallen, hahahah

  9. karel zegt:

    Dus je ligt alweer in de loopgraven?
    Nou ik begin in het weekend weer…ik moet eerst aan het klussen 😉

Geef een reactie

