Nieuwe linke partner Hoempa!


Jawel voor de bezoekers die het nog niet hadden opgemerkt maar we hebben
weer een nieuwe linkpartner. Eigenlijk voor sommige langere web-loggers een
oude bekende want popkov is al een tijd lang actief op het log front. Hij heeft
nu een nieuwe site en wel HOEMPA genaamd, ik vond het plaatje er wel bij
passen. Bezoek hem eens en wordt lid als het je aanspreekt! 


Dit bericht werd geplaatst in Mijn Historie 2007-2008, Mijn plaatjes. Bookmark de permalink .

0 reacties op Nieuwe linke partner Hoempa!

  1. Patrick zegt:

    Het ziet er in ieder geval interessant uit!! Maar iets toevoegen linked niet door geloof ik.

  2. jager zegt:

    @Patrick; ik was al via via toegevoegd maar als je linkpartner wil worden dan kan dat en commentaar kun je ook gewoon geven en volgens mij als je een artikel wilt toevoegen dan wordt die eerst doorgezonden voor beoordeling…

  3. Popkov zegt:

    Hahaha. Bedankt Jager. En idd het plaatje past bij Hoempa, sterker nog ik had oorspronkelijk een soortgelijke foto als basis voor de banner gebruikt.

  4. jager zegt:

    @Popkov; ik dacht al dat dit plaatje mij bekend voorkwam, hahha

  5. oma zegt:

    Ha jager,

    Het is een goeie uitlaatklep. oma

  6. Dees zegt:

    Filmpje is wel spannend in elk geval!

  7. Pleeboy zegt:

    hier zijn we ook aan het gamen geslagen:-)

    maar ga dr nu ff kijken bij hoempa

  8. Frans zegt:

    Ik zal ff klikken kijken of ik de hoempa kan vinden;P

  9. Hahahahaha dat plaatje.. rijden ze zo rond met carnaval?? dan heb ik iets gemist afgelpen jaar

  10. cathleen zegt:

    aahahahahh
    Leuk dat je ook leuke dagen heb gehad.
    Groetjes Cathleen.

  11. Redstar zegt:

    Ik zal er eens gaan kijken joh.. 🙂

  12. Pluisje zegt:

    dus hier is de toeter van patrick gebleven whahahaah lol

    maarre ik zal er eens een kijkje gaan nemen

Geef een reactie

