een fijne laatste vrijdag van 2007!

Heb vandaag niet veel te vertellen, het huis zit nu vol met bezoek en ik heb al 2 dagen Half life 2 gespeeld…

Een erg coole game waar ik weer vele uurtjes in ga steken

Ik wens u allen een fijne laatste vrijdag avond van 2007 en op naar de laatste zaterdag avond van deze maand!!


Dit bericht werd geplaatst in Mijn Historie 2007-2008, Mijn plaatjes. Bookmark de permalink .

0 reacties op een fijne laatste vrijdag van 2007!

  1. oma zegt:

    Ha Jager,

    Tja de laatste vrijdag van 2007, klink dat… oma

  2. frans zegt:

    Jager een heel fijn uitende toegewenst en ik zie je denk ik weer in het nieuwe jaar have fun;p

  3. Redstar zegt:

    Yeah, Half-Life 2 is echt Kewl… Ik ben er ook een groot fan van.. 🙂

  4. Liesbeth zegt:

    ja idd, de laatste vrijdag..dus een heel fijne jaarwisseling voor jullie allemaal, veel plezier !!

  5. Patrick zegt:

    Een fijne laatste Zaterdag van dit jaar 😀

  6. Pasula zegt:

    Speel ze Jager! Fijne jaarwisseling gewenst en tot volgend jaar.

  7. travel zegt:

    lekker schieten dus… mooi toch!
    A good day Jager.

  8. karel zegt:

    jij blijft ook maar schieten, ahhahaha:>

Geef een reactie

