Jager is jarig!


Alweer een jaartje ouder en wat gaat zo’n jaar toch snel! Iedereen die al met
felicitaties is langsgekomen alvast hartelijk dank en speciaal voor jullie heb ik
Cupcakejes gemaakt, zoals jullie kunnen zien. Ze zijn erg lekker met vanille
vulling en een beetje slagroom erop, dus genieten maar! Nu nog even raden
hoe oud ik ben geworden en dan ga ik nu een biertje pakken!

Dit bericht werd geplaatst in Mijn Historie 2007-2008, Mijn persoonlijke info. Bookmark de permalink .

0 reacties op Jager is jarig!

  1. Hieperdepiep HOERA voor Jager!!!!
    Dat je maar een grote jongen mag worden 😉

    (enne…. die foto vind ik dit keer wel enigszins fout….)(maar ja, ik ben dan ook een vrouw en geen jarige job!)

    Groetjes, Arianne

  2. ilse zegt:

    volgens mij ben je eindelijk 18… dus mag je een 18+ maken 🙂

  3. oma zegt:

    Ha jager,

    Oma denkt dat je 1 jaar ouder bent geworden.
    Leg je al je gasten zo neer? oma

  4. janneman zegt:

    En ik heb het niet vergeten hoor.

    Gefeliciteerd met je verjaardag maar dit lees je morgen pas.

  5. Renesmurf zegt:

    Je bent een jaar ouder dan vorig jaar!

    Gefeliciteerd!

  6. janneman zegt:

    En ik zie net dat je als cadeau een grabbelton gekregen hebt

  7. els zegt:

    Lieverd een prachtig weekend
    en van harte gefeliciteerd
    je bent een kanjer

    En een super bedankje
    voor jou.
    Je bent een schat.
    Maar dat wist je natuurlijk al…
    xxxjes van *els en olga

  8. *Poppie* zegt:

    OOO ik ben een dagje te laat.
    Nog gefeliciteerd Jager met je verjaardag.
    Bedankt voor de cake *SMILE*

    Wens je een fijn weekend.
    Liefs poppie

  9. cathleen zegt:

    Lekker cake
    Volgens mij benje 36 geworden maar in je hart voel je je zelf altijd 20 .
    hahaahahaha
    Veel cadeautjes gehad en vandaag bijkomen van al die dames op bezoek.
    Fijn weekend.
    groetjes Cathleen.

  10. mcflurie zegt:

    Jager,

    Gefeliciteerd met je verjaardag.
    Je bent vandaag 1 dag ouder geworden dan gisteren.
    Jammer dat ik niet meer bij je werk want ik had wel zin gehad in tompoezen…
    Volgens mij gaat de foto ook over poezen en niet over de cupcakes…

    groetjes,
    Frans

  11. Redstar zegt:

    Laat mij maar even met de meiden stoeien.. Je bent 41 geworden

  12. jager zegt:

    @Redstar; nou zo oud nog niet hoor, het is nog onder de 40 😉

  13. Martin zegt:

    Ik weet het 36 jaar jong..maar mag ik voor de cakejes bedanken..;-)
    Maar van harte nog..al ben ik iets te laat.

  14. Marcel zegt:

    Gefeliciteerd!!!!!!!! Hoe oud jij bent? Eeuh, 30?

  15. Jagert! Beetje laat, maar nog van harte gefeliciteerd! Hoe oud je geworden bent? Da’s vor mij niet moeilijk. Gewoon even jou Hyves checken.. 36 ben je geworden.

  16. Lady Troy zegt:

    36 Geworden…
    Mooie leeftijd…in de kracht van je leven…heet dat!
    Ha haaa
    Geniet ze met het plaatje…maar met mate…
    Het lijkt me meer iets voor de lesbo dames!
    Ha haaaa
    Heb je m’n verjaardagslogje voor je al gezien?
    Fijn Weekend jong.
    Knf. van LT

  17. Patrick zegt:

    Lachen iedereen je hyves checken dat is ook een manier!!

  18. jager zegt:

    @Patrick, ja daar kwam ik ook pas later achter, hehehe

  19. Martin zegt:

    @Jager ik heb echt gegokt hoor..ik zweer ut..!!

  20. madbello zegt:

    Een beetje laat, maar gefeliciteerd en nog vele jaren, is je blog jarig of jij 🙂
    Je blog is 3 jaar gewoorden en als ik op kijk zal ik het wel zien 🙂

Geef een reactie

