Miss maart 2008…


Het leukste kado voor mijn verjaardag was wel deze nieuwe kalender
met elke maand een nieuwe babe op je bureau. Ik heb maar wat postbakjes
opgeruimd en de printer weggedaan, want dit is een stuk beter!
Vanavond stappen op uitnodiging naar de Zenith gratis en met champagne!

Dit bericht werd geplaatst in Mijn babes, Mijn Historie 2007-2008. Bookmark de permalink .

0 reacties op Miss maart 2008…

  1. Fiecke zegt:

    Heb je die dame alvast voor je verjaardag gekregen.
    Fijnweekend

  2. rolandoismaf zegt:

    heyyyyyyyyyyyy jager dus je ziet me even niet meer ik moet woensdag opgenomen worden en donder dag de operatie gr roland

  3. jager zegt:

    @roland; nou heel veel sterkte dan!

  4. ilse zegt:

    dat is wel een hele gave kalender
    daar kan geen printer tegenop. logisch dat die veld moest ruimen

  5. janneman zegt:

    Ik ben wat aan het klikken geweest bij NU.JIJ .NL

    Oh wat een aardige vent ben ik ook.

    En zo’n kalender wil ik trouwens niet. Heeft te maken met hormonen.

  6. jager zegt:

    @Janneman; hahah, ja jij bent een aardige kerel, hahaha…Moet je straks miss april eens zien:>

  7. oma zegt:

    Ha Jager,

    kijk maar uit straks een naaldhakje in je hand.
    Moet je de oude maand verscheuren of bewaren? oma

  8. jager zegt:

    @Oma; ik rol haar netjes op… 😛

  9. Redstar zegt:

    Kijk, en nu wil ik grag weten waar ze deze kalender hebben gekocht. Dan kan ik hem op mijn sinterklaaslijstje zetten 🙂

  10. Roelof zegt:

    hallo Jager

    ik ben een beetje te laat, maar alsnog vann harte.

    Roelof

  11. Pleeboy zegt:

    deel mn gedachten met redstar
    en een groter buro natuurlijk:-)

  12. Renesmurf zegt:

    haha, ja, dan blijf je kijken!

  13. Staat zeker een onooglijk paard achter dat plaatje?

  14. Martin zegt:

    Hmm die zou niet misstaan bij mijn Pc..maar bij een nieuwe maand krijg je dan hopenlijk ook weer een andere dame?

  15. travel zegt:

    werkt die kalender ook over? 🙂

  16. Ben Stulen zegt:

    Wat een verrrrrrasssssing…………..

  17. madbello zegt:

    HA HA zo kan het ook 🙂

  18. jager zegt:

    @Travel; ja ze doet ook weekend diensten! 🙂

  19. Patrick zegt:

    wha wha dat wil ik ook

Geef een reactie

