Vrouw is ook weer thuis…


Het moet nog even verklaard worden waarom ik vorige week niet heb
gelogd maar dat is vrij simpel, moeders de vrouw kwam iets te enthousiast
thuis en dus veel gedoe met verzekeringen en politie…Verklaar dat maar
eens aan oom agent…Maar in het echt was ik een beetje log moe…

Dit bericht werd geplaatst in Mijn Historie 2007-2008, Mijn knallers. Bookmark de permalink .

0 reacties op Vrouw is ook weer thuis…

  1. Patrick zegt:

    Je bent echt gek met zo’n 2e autootje

  2. jager zegt:

    @Patrick; ja dat was de boodschappen auto gelukkig maar…Helaas moeten we nu wel weer de slaapkamer verbouwen, hahahah

  3. Karel zegt:

    Hahah, ja ik herken wel die bmw van je vrouw erin, zonder boodschappen hoop ik, whahahaha 🙂

  4. ilse zegt:

    ik hoop inderdaad dat het bij jullie ook een beetje liefdevol verloopt , je vrouw had er in ieder geval zin in hahaha

  5. Martin zegt:

    Tjha vrouwen achter het stuur is…. aan de muur..;-)

  6. jager zegt:

    @ilse; ze is best wel liefdevol hoor…soms;)
    @martin….bloed?

  7. oma zegt:

    Ha Jager,

    Toch knap zo te kunnen parkeren, daar wordt je niet vrolijk van.
    Veel plezier met de uienshow, tranen schieten in je ogen. oma

  8. Pleeboy zegt:

    vind het knap hoe ze het altijd weer
    flikken:-)

  9. jager zegt:

    @Oma & pleeboy; ik probeer het nog steeds positief te zien 😛

  10. Renesmurf zegt:

    Als je die foto zelf gemaakt heb kan ik me dat wel voorstellen!

  11. jager zegt:

    @rene; ik maak bijna alle foto’s zelf hoor 😉

  12. Popkov zegt:

    Ik denk meer een beetje moe van de winter…

  13. Redstar zegt:

    tja, dan maar een andertje halen..

  14. Ron zegt:

    Dat die garages niet meer op de begane grond zijn he 😛

  15. Cortex zegt:

    Je kent de uitdrukking hxc3xa9… Vrouw aan het stuur, bloed aan de muur……….

  16. Jenny zegt:

    Nou, hoe ik het ook probeer, mij lukt het niet om zxc3xb3 te parkeren!
    Haha…..leuk!
    Groetjes!

Geef een reactie

