That sunday feeling…


Altijd weer dat zondags gevoel, het is soms nog erger dan de maandag.

Dit bericht werd geplaatst in Mijn Historie 2007-2008, Mijn plaatjes. Bookmark de permalink .

0 reacties op That sunday feeling…

  1. Karel zegt:

    Ach ben je nu alweer zo wakker geworden? Whahahah

  2. travel zegt:

    heb een weekje vakantie, kan nog ff bijkomen 😉

  3. Renesmurf zegt:

    Ik vind de zondag de leukste dag!

    Mijn zeven kippen leggen overigens gemiddeld, en gezamelijk zo`n 1 a 2 eieren per dag.

  4. oma zegt:

    Ha Jager,

    Van je familie of je vrienden of vage kennisen moet je het hebben.
    Wel leuk een piraat. oma

  5. Tjee Jager.. what’s happened??

  6. ilse zegt:

    dat was een heel gezellig feestje zo te zien haha

  7. Jenny zegt:

    Zxc3xb3! Dat ziet er niet uit! Heftig geweest, denk ik?!
    Greetz!

  8. Redstar zegt:

    Tja, meestal ben je er toch zelf bij 😀

  9. madbello zegt:

    Ik hoop echt van harte voor je weergeven dat het vandaag wat beter gaat 🙂

  10. Patrick zegt:

    wha wha zo dat was een feest

Geef een reactie

