Babe van de week 12

Ik ben nu fan van Liverpool! Het is een eind naar beneden maar lekker!

Dit bericht werd geplaatst in Mijn babes, Mijn Historie 2007-2008. Bookmark de permalink .

0 reacties op Babe van de week 12

  1. Pleeboy zegt:

    voetbal is oorlog , met haar wil ik het wel ff uitvechten:-)

  2. Patrick zegt:

    Veel haar zal ze niet hebben

  3. Marcel zegt:

    Mooie club he Liverpool!

  4. Martin zegt:

    Mjammie ik doe mee pleeboy…ghe ghe.

  5. Cortex zegt:

    Mooi hoor…….kwijl, kwijl.

  6. anne zegt:

    Ha jager,

    Dit mag zeker niet op het veld rond lopen, geeft te veel afleiding.
    Wel veel publiek dan. oma

  7. Anoniem zegt:

    Wat een KANJER…………

  8. travel zegt:

    + Deens bier zie ik op het t,shirt helemaal top.

  9. Madbello zegt:

    WOW !!! Hier schik ik van, was daat niet op voorbereid.

Geef een reactie

