Wilders film is 1 april grap

Ik heb er nog helemaal niks over geschreven omdat ik al heel lang het idee had dat dit een meesterlijke stunt was van die Wilders maar ik wordt er nu ook wel een beetje moe van dat gelul over een filmpje dat nooit gezien is en waarvan niemand weet wie het gemaakt heeft en of het uitkomt. Je zou dus net zo goed het einde van de wereld kunnen aankondigen..

Maar nu weet ik het zeker, het is een geweldige stunt van Geert. Hij laat de hele wereld sidderen, de derde wereld oorlog staat op het punt van uitbreken, Nederland verkeerd in terroristische alarm fase oranje en de Nederlandse driekleur wordt al life op TV verbrand.

Dinsdag 1 april verschijnt er dan eindelijk een filmpje op youtube waarin onze Geert zich zelf onder luid gelach bevredigd met de Koran als stimulering en een teddybeer in de linkerhand genaamd Mohammed!

Ik vindt het zelf nu al zo’n mooie grap dat ik het niet langer voor me kan houden en vanaf 1 april stem ik op de PVV want welke andere partij moet ik nu nog serieus nemen na al dat gepeupel over het aangekondigde einde van de wereld, maar we weten niet precies wanneer want die aflevering hebben we nog niet gezien…Wordt niet vervolgt.


Dit bericht werd geplaatst in Mijn Historie 2007-2008, Mijn mening. Bookmark de permalink .

0 reacties op Wilders film is 1 april grap

  1. Ik hoop dat je gelijk krijgt!!!

  2. jager zegt:

    @Mystery; ik weet het zeker! 😉

  3. cathleen zegt:

    Zou het een grap zijn.
    Laten we hopen.
    Groetjes Cathleen.

  4. Karel zegt:

    Begin jij nu ook al over die film die er nog niet eens is? Hahahaha

  5. ilse zegt:

    zou wel een goeie stunt zijn

  6. Redstar zegt:

    Wat een aandacht die jonge heeft gehad de laatste tijd is ook wel een grap..

  7. haha het zou me niets verbazen…..
    wat ik wel verbazingwekkend vind ,is hoeveel energie er al verspild is aan een nog niet bestaande film!!!

  8. Ron zegt:

    Ik heb Wilders nog nooit kunnen betrappen op humor of relativeringsvermogen dus ik vrees dat je ongelijk hebt.

  9. Pleeboy zegt:

    ik heb ook allang zo vermoeden dat het zo stunt word om aan te tonen hoe heetgebakerd ze zijn:-))

    maar was toch 28 mrt die relaese?

  10. Patrick zegt:

    Zoveel zijn er nog nooit in een 1 april mop getrapt

  11. Sylvia zegt:

    Dan ben je niet de enige die dit zegt.
    Want daar denk ik net zo over.
    Wilders heeft gewoon de wereld wakker geschud met zijn film.
    Hij stelt de vrijheid van meningsuiting op de proef en hoe mensen op een situatie reageren.

    Dat is hem in ieder geval heel goed gelukt.

  12. Martin zegt:

    Dat zou inderdaad eens een aardige stunt kunnen zijn..!! we wachten het dus maar af.

  13. Madbello zegt:

    Wordt niet vervolgt ??? Dat is jammer 🙂

  14. Lady Troy zegt:


    We zullen zien…We zullen zien…Jager…
    Of mensen nu wel of niks hebben met die Wolders…
    Ik ben voor de verworven vrijhedens
    van het Westen en dxc3xa1t moeten we er als
    prioriteit no.1 met z’n allen
    in houden!
    Knf. van LT

  15. Cortex zegt:

    Het zou wel een mooie bak zijn.

  16. oma zegt:

    Ha jager,

    als wij zoveel ophef zouden maken hadden we wel veel bezoekers op onze log.
    Hij weet de mensen wel te pakken. oma

  17. Renesmurf zegt:

    Ik hoop echt dat het een grap is, dan is die wel geslaagd.
    Niet leuk, maar toch.

  18. Dees zegt:

    Wij denken ook dat het allemaal aandachttrekkerij is. Dus we zien het wel of je 1 April gelijk krijgt 🙂

  19. Ben Stulen zegt:

    Als dat zou zijn……………. geweldig.

  20. Popkov zegt:

    Film? Is dat niet een te grote term voor een 15 minuten durend iets dat niets meer is dan een instrument om zijn 15 minuten of wereldfaam mee te vergaren. En wij hierna met zijn allen maar betalen voor de beveiliging van hem, zijn vader en moeder, broers en zussen, vrouw en kinderen. Trek je poeplap! Gewoon beveiliging weigeren en dan kijken of hij vlucht in een 1 april grap…

  21. Pasula zegt:

    Als het een 1 april grap was zou ik er ook hartelijk om kunnen lachen. 😉

  22. Jagert! Wie krijgt er nu gelijk… Jij of ik. Ik denk dat de fillum er wxc3xa9l komt. Komt-ie niet, dan heeft Geert zijn gezicht verloren.. We wachten af!
    PS Op aanraden van jou, worden mijn links voortaan in een nieuw venster geopend. Ik was het “pijltje terug” gewend, maar niet iedereen blijkbaar.. Bedankt voor de tip.

  23. jager zegt:

    @BP; het was maar een idee, ik weet dat pijltje terug ook werk maar niet iedereen, dus is handiger 😉 maar het blijft een grap die film, ook al komt ie uit!

  24. Betweter zegt:

    Blijkbaar niet he…

    (sukkel)

Geef een reactie

