Verzin zelf maar een titel deel 9

b72c45e1ce1
De vorige was alweer van 4 maart dus het werd weer tijd voor een nieuwe!
“Effies naar huis bellen dat je op tv bent!”
Winnaar van de vorige plakkerige keer is wel Poppie die het logje als
voorbeeld nam om haar eigen vriend tegen de muur te plakken!

Dit bericht werd geplaatst in Mijn Historie 2007-2008, Mijn raad spelletjes. Bookmark de permalink .

11 reacties op Verzin zelf maar een titel deel 9

  1. ilse zegt:

    streaker bang voor koude voeten

  2. madbello zegt:

    En wie heeft er gewonnen ? 😉 Jammer van die sokken.

  3. jager zegt:

    @Madbello; liverpool natuurlijk!

  4. Martin zegt:

    Kijk schat zie je het hij grijpt me bij mijn ballen..!!

  5. Renesmurf zegt:

    Ja, inderdaad, sokken, dat is jammer!

  6. Karel zegt:

    Die politie kerel links geniet er in ieder geval van!

  7. Tassie! zegt:

    “Hallo? Spreek ik met de Vegan-Streaker? Zo doe je dat knul!”

  8. anne zegt:

    Zo mannetje en nu je sokken nog uit! oma

Geef een reactie

