Paas kleurplaat..


Het zit er weer bijna op die pasen, ik kan geen ei of paashaas meer zien! 

Dit bericht werd geplaatst in Mijn Historie 2007-2008, Mijn plaatjes. Bookmark de permalink .

12 reacties op Paas kleurplaat..

  1. ilse zegt:

    hahaha leuke kleurplaat, zal hem zo ff uitprinten

  2. Morrison zegt:

    *kotst mee*
    Ik en pasen gaat niet samen, De eitjes kunnen nog wel, maar na 2 dagen reclames over pasen op tv heb ik het al gezien. Hetzelfde geldt voor Kerst *kotst weer*

  3. janneman zegt:

    volgens mij houdt hij ze alsnog vast bij het afschieten

  4. Lady Troy zegt:

    Heb een fijne nieuwe week Jager…
    en doe Bunny maar niet na!
    Knf. van LT

  5. haha gewoon doen wat je anders ook doet…
    ik koop er niets extraas voor hoor haha
    gave kleurplaat!

  6. madbello zegt:

    ha ha die is goed, alleen vraag ik mijn af welke kant de bunny zou vliegen.

  7. Martin zegt:

    Haha ja toch eigenlijk best wel zielig..;-(

  8. Patrick zegt:

    o, wat zielig dat beestje kan er ook niets aan doen 😀

  9. tine zegt:

    t arme beestje…
    Pasen is weer voorbij, van mij mag nu de zomer wel komen…maar helaas.. nog volop sneeuwbuien hier
    fijne avond
    liefs, tine

  10. cathleen zegt:

    ahahah
    Fijne dagen gehad?
    Fijne week nog Jager.
    Groetjes Cathleen.

  11. Pleeboy zegt:

    nu op naar de volgende vrije dagen:-)

  12. Pieter zegt:

    Grappig ik was op zoek naar een kleurplaat voor pasen kom je zoiets tegen 🙂

Geef een reactie

