Flopna

2ff8671f4d[1]

Ik zou er eigenlijk geen vervolging over maken maar ik kan het toch niet laten om ook even kort mijn mening te ventileren over de het clipje van Wilders. Alle beelden zijn al gezien, de ondertiteling deugd niet, verkeerde beelden van Mohammed B, een gejatte Cartoon en dat alles in een 16 minuten knip en plak werkje. Erg knap om daar maanden over te doen en heel de wereld in spanning te houden. Het blijft dus toch nog droog in Mekka.

Binnenkort een nieuw clipje, sjoeshhh, de anti Limburgers film over de vooroordelen tegen de Limburgers en ook al woon ik er dan, ik ben nu even blij dat ik gewoon een Friese Moslim wordt.
Vanavond weer een gewone update over echt belangrijke zaken!(Dit is een officiele aankondiging, dus het speculeren kan beginnen!)Stem jij flopna?


Dit bericht werd geplaatst in Mijn Historie 2007-2008, Mijn mening. Bookmark de permalink .

17 reacties op Flopna

  1. My Thoughts zegt:

    Dank je wel Jager, zal wel lukken morgen 😉
    Jij een heel fijn weekend. Ga je nog wat leuks doen?

    Kus
    MT

  2. Lady Troy zegt:

    Als je goed kijkt Jager, zie je dat het woord al geraden is.
    Het staat overal duidelijk vermeld.
    Op het logje bovenaan meteen al, dat Ri@ het gewonnen heeft.
    Op het Woordspellogje zelf ook.
    De Goudenplak en de bloemen staan er op!
    Er hoeft dus nu geen woord gezocht!
    Jij ook een fijne Vrijdag, Jager.
    Knf. van LT

  3. madbello zegt:

    Ik ga mijn nu al verheugen op de anti Linburg film, dat word lachen 😉 Is het niets voor het Alliance dilemma project ???

  4. jager zegt:

    @Madbello; Nou er is genoeg over vooroordelen over Limburgers te vinden dus maak ik misschien wel kans op die prijs in April, hahahah

  5. Martin zegt:

    Een boel commotie om niks..maar ik heb er dus bewust niet na gekeken..!!

  6. Liesbeth zegt:

    Je haalt me de woorden uit de mond! je hebt mijn stem! fijn weekend!

  7. Patrick zegt:

    Mooi hoor al die sensatie wha wha

  8. Karel zegt:

    Goed gezegd en laat die Limburger film nu maar komen! 🙂

  9. Renesmurf zegt:

    Die film heeft meer geleuter vooraf dan achteraf, gelukkig maar!

  10. jager zegt:

    @Martin; je mist niks…
    @liesbeth; thanks!
    @Karel; help je mee?
    @Rene; idd. maar ik had ook niet echt anders verwacht…

  11. Pasula zegt:

    Ik heb het filmpje niet gezien, geen behoefte aan en als ik jou zo hoor dan hoef ik die kostbare 16 minuten van m’n leven niet te verspillen om naar zoiets te kijken.
    Goed weekend Jager! 😀

  12. jager zegt:

    @pasula; idd. het is je tijd niet waard, alles kun je kijken in je eigen tijd bij you tube en die cartoon staat in de krant….

  13. oma zegt:

    Ha jager,

    Ik heb het filmpje nog niet gezien en het is al van het net. oma

  14. Pleeboy zegt:

    heb hem ook gezien maar inderdaad niks nieuws en sommige hebben hun gezicht laten zien
    en tuurlijk stem ik:-)
    mij kom je overal tegen, zelfs op de maan:-)

  15. jager zegt:

    @pleeboy; ja en dan met tieten:>

  16. Hadden we nu maar gewed om een kratje bier.
    De fillum IS uitgebracht, alhoewel het wat knullig knip & plakwerk is.

  17. Gizmo zegt:

    Tis een rukfilm. Vond “John Rambo” beter.

Geef een reactie

