Waarom wielrenners een helm moeten dragen…


De dokters auto komt naast je rijden om je op te lappen omdat je een beetje
hoodpijn hebt en je krijgt een tabletje. Is het geen asperine maar een slaappil.
Daar ben je dan mooi klaar mee en pijnlijk is het ook zeker…ouch!
M
orgen weer eens een muzikale update met ed2k links naar de nieuwe
R.e.m, Madonna, en mijn favoriet: Whitesnake! So stay tuned met je mule!

Dit bericht werd geplaatst in Mijn Historie 2007-2008, Mijn knallers. Bookmark de permalink .

8 reacties op Waarom wielrenners een helm moeten dragen…

  1. *Poppie* zegt:

    Goedemorgen Jager .

    Ja nu snap ik het waarom ze een helm op moeten haha.
    Nou goeie dokter hebben ze wel daar *LOL*
    En ik dacht nog wel dat mijn dokter niet sporden *SMILE*

    Wens jullie een fijn weekend.
    Hier schijnt de zon .
    Liefs poppie

  2. travel zegt:

    het zal je over komen, ben benieuwd naar de nieuwe REM.

  3. ilse zegt:

    doe voortaan ook maar een gipsarm dan

  4. Redstar zegt:

    Whitesnake is rete strak natuurlijk 🙂

  5. Martin zegt:

    Auw..tjha das lullig als je zo terechtkomt..!!

  6. Karel zegt:

    Sow, da’s pijnlijk…Je voelt het bijna…

  7. jager zegt:

    @travel; als je e-mule hebt dan kun je hem vanavond nog downen 😉
    @Redstar; de ed2k link komt eraan!

  8. Lodewijk zegt:

    Oef ! En hoe is het met deze asfaltzoeker afgelopen ?

Geef een reactie

