Jager web-log is 3 jaar!

065a7c05bf[1]

Het is weer zaterdag avond en tijd voor muziek en bier en daar zijn meerdere redenen voor. In de eerste plaats omdat deze weblog momenteel 3 jaar bestaat. Het logje was al een aantal dagen eerder opgemaakt maar de eerste log werd geplaatst op 29 maart en na een uurtje weer verwijderd omdat ik er niet teverden over was. Ik heb veel geprutst gedurende de jaren met Engels en Nederlandse logs, buttons, opmaak en kleurtjes. Op het ogenblik ben ik tevreden met deze layout maar natuurlijk zal er wel weer eens een moment komen dat ik weer ga knutselen maar dat merkt u dan vanzelf. Stem jij op jager.web-log?
Voor het kado en de 2e reden om een biertje te pakken, klik op Lees meer.


Om deze verjaardag te vieren heb ik wat download linkjes voor jullie in de aanbieding van muziek die ik de laatste week heb gedownload en dat is dan ook gelijk reden twee om een biertje te pakken.
Zoals gisteren al aangekondigd zijn hier de ed2k linkjes naar REM- Accelerate 2008, Madonna- licorace en last but not least Whitesnake- good to be bad en dat laatste slaat dan wel op mij! Ik heb ze reeds gedownload en het zijn allemaal complete cdxc2xb4s met de juiste artiest! Gewoon klikken en ze komen in je e-mule.
Als je nog geen e-mule hebt dan kun je die HIER eerst downloaden, geheel reclame vrij. Succes, veel plezier en niet verder vertellen!


Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie, Mijn Historie 2007-2008. Bookmark de permalink .

18 reacties op Jager web-log is 3 jaar!

  1. Roelof zegt:

    Hallo Jager.

    Van Harte.

    Alweer 3 jaar in weblogland.

    De tjd gaat snel en ik hoop dat je nog jaren
    met deze log verder gaat.

    Groetjes Roelof

  2. jager zegt:

    @roelof; thanks! jij draait ook al effies mee natuurlijk!

  3. Patrick zegt:

    Mijn stem is binnen gefeliciteerd ik ga me helemaal bezatten. Proost en nog vele logjaren 😀

  4. jager zegt:

    @patrick; ik hoop maar dat je dan genoeg asperine in huis hebt, hahahahha

  5. Gizmo zegt:

    Van harte gefeliciteerd, namens de redactie van Sambalby Weblog.

  6. Karel zegt:

    Congrats jager maar ik wist het al, die muziek is super, vol aan de download!:P

  7. jager zegt:

    @gizmo; thanks!
    @karel; ja maar jij bent altijd de eeste die het weet collega!

  8. Gefeliciteerd!!!
    ik kom moren (straks) ff terug ..
    maarre hoort het niet andersom??
    wauw wel gave muziek ..
    sjucht,word ik hebberig van haha

  9. pff hoezo aan de rose …
    moren haha, morgen dus!!!

  10. oma zegt:

    Ha jager,

    Gefeliciteerd, ik ben sinds maart 2005 ook online.
    Dank je voor de linkies. oma

  11. jager zegt:

    @linda; hebberig? wow neem nog maar een rose, hahahahhaha

  12. Pleeboy zegt:

    gefeliciteerd
    goede reden om er 1 te pakken nu:-)
    en tuurlijk hebbie mijn stem

  13. Renesmurf zegt:

    Gefeliciteerd! Je bent een doorzetter!

  14. Lady Troy zegt:

    Gefeliciteerd met je 3 jaar oude Web-Log, jager.
    We zijn indertijd in dezelfde maand gestart met een web
    bij Web-Log.
    Een jaar later, ben ik als zovelen over gestapt naar een puntweb,
    Maar we webben nog steeds regelmatig met elkaar.
    Zeg, waar blijft het gebak?
    Heb een fijne Zondag, Jager.
    Knf. van LT

  15. Redstar zegt:

    Gefeliciteerd met je driejarig bestaan Jager… 😀

  16. ilse zegt:

    gefeliciteerd met het 3 jaar loggen!
    deze layout vind ik wel bij je passen, maar ja, wie ben ik, ik verander mijn layout om de paar weken

  17. Moeke zegt:

    Van harte gefeliciteerd Jager. 3 jaar is best al lang en dat blijven volhouden is een wereldprestatie! Fijne avond 😉

  18. madbello zegt:

    SHIT ! Ik lees het net te laat, maar beter laat dan nooit. Wat gaat de tijd snel en kan mijn nog de verjaardag van vorig jaar herinnenren 🙂 Gefeliciteerd.

Geef een reactie

