Heeft u misschien een poepschepje?


Ik kan natuurlijk weer naar een pakkende titel vragen en als u een betere
heeft dan hoor ik die graag maar deze moest te nodig! Als u de volgende
keer wordt gevraagd om de hond uit te laten kijk dan even of het niet
toevallig 1 april is! Welke is nog meer een grap? Dekentje? Opzouten?
Winnaar van de vorige "verzin zelf maar een titel" was het goede voorbeeld
voor de Vegan Streaker door Tassie! Prijs: een gratis paar gebruikte sokken!


Dit bericht werd geplaatst in Mijn Historie 2007-2008, Mijn humor. Bookmark de permalink .

20 reacties op Heeft u misschien een poepschepje?

  1. Mevr. Vaut zegt:

    Is een boterhamzakje ook goed ipv een poepschepje?

    Ik zat net trouwens aan heerlijk toastje met eiersalade toen ik deze log aanklikte……
    😦

    Gr. Arianne

  2. Karel zegt:

    Whaha, die heeft last van lekkage!

  3. Gizmo zegt:

    Tis te veel voor zo’n hondepoepzakje.

  4. itsmylive zegt:

    doe maar een hele emmel
    fijne avond
    grt juul

  5. Tassie! zegt:

    Oh…euh..mag ik mijn prijs ook weggeven aan iemand die hem harder kan gebruiken?

  6. oma zegt:

    Ha Jager,

    Gelukkig zijn er alleen maar honden contoleurs. oma

  7. Pleeboy zegt:

    poepschepje?
    doe dr maar een kruiwagen bij:-)

  8. Xiwel zegt:

    En tijdens de foto was ie nog maar halverwege. Ben wel benieuwd hoeveel kratjes dombo achterover geslagen heeft.

  9. Ben Stulen zegt:

    Heeft U een Olifantenpoepzakje bij U ?????

  10. Redstar zegt:

    Even een gaatje vullen…

  11. Popkov zegt:

    Olifant heeft schijt aan wildplasverbod

  12. Martin zegt:

    Dat beest moet toch ook zijn behoefte kwijt..;-)

  13. madbello zegt:

    Zo dan ! En wij maar klagen over de honden poep op straat, ik zal nooit meer wat zeggen.

  14. ilse zegt:

    ok ik weet het voortaan: nooit meer jouw logje bezoeken als ik zit te eten
    brrrrr

  15. Pasula zegt:

    De titel: zo en nu naar de pedicure, ik voel nattigheid.

  16. Lodewijk zegt:

    Kijk, daar kan geen boterhamzakje tegenop. Dat wordt eerder een grote boodschappentas van de Albert Heijn.

  17. Tassie! zegt:

    Typisch gevalletje van: Laat hier uw hoop maar varen…

  18. Patrick zegt:

    Die olifanten kunnen er wat van 😀

  19. Kijk eens voor hondenpoepverwijdering op http://www.sivopproducts.vpweb.nl
    Bij voorbaat dank

Geef een reactie

