Genoeg bier dit weekend!

bcc7e7c041[1]
Ik ben er weer helemaal klaar voor dit weekend, het bier staat koel en ik
denk dat ik wel genoeg in huis heb voor de 2 mooiste dagen van de week!
Weer heerlijk thuis gewerkt vandaag en heb de hele dag oude cd’tjes gedraaid
die ik al jaren niet meer had gehoord. Dat komt omdat ik alleen maar nieuwe
muziek download en afspeel, maar ik heb nog een behoorlijke collectie cd’s
staan uit de tijd dat ik in dienst zat want toen kocht ik wekelijks tientallen
omdat ze in die tijd belasting vrij waren in Duistland waar ik gelegerd zat
Inxs, Marrilion, The Mission, Alannah Miles, Europe, Nirvana kwamen
vandaag o.a. langs en ik heb toch wel genoten! Volgende week weer dus!!


Dit bericht werd geplaatst in Mijn Historie 2007-2008, Mijn persoonlijke info. Bookmark de permalink .

20 reacties op Genoeg bier dit weekend!

  1. Patrick zegt:

    Ik ben ook al begonnen Proost lekker met die oude muziek die staat hier ook weer op

  2. Karel zegt:

    Moet je wel de deur dichtdoen anders blijven ze niet koud hoor! :>

  3. Renesmurf zegt:

    Ik luister zelf veel radio, dan hoor je veel oud en nieuw werk.

  4. jager zegt:

    @rene; ik op het werk wel internet radio, waaronder ook rising flow;)

  5. Anoniem zegt:

    haay:)
    leuk he al die bier flessen hadden wij maar zo’n koelkast;)
    maarja ik moest reageren en kan dat niet weer vergeten:P
    xxx denise

  6. jager zegt:

    @denise; wij hebben ook veel bier in de koelkast maar niet zo’n grote idd helaas ja 😉

  7. Janneman zegt:

    Ik zie geen Amstel Malt staan helaas.

    Dan maar een kopje thee

  8. itsmylive zegt:

    dat moet te doen zijn toch tenzij je de hele straat uitnodigd dan denk ik dat je tekort komt fijn weekend liefs julia

  9. Anoniem zegt:

    Ha jager,

    Wel een voordeel thuis werken, muziek, geen file, eigen toilet, nu al het bier opzuipen. oma

  10. jager zegt:

    @julie; nou de halve straat wel ja….
    @oma; en eigen koffie! 🙂

  11. Martin zegt:

    Met muziek werken is altijd prettiger vind ik..;-)

    Lekker biertjhuh erbij..en maak der wat van..!!

  12. Anoniem zegt:

    was inderdaad goedkoop toen,maar wist niet dat jij dr ook heb gezeten
    zelf zat ik in seedorf bij de 42 ste:-)

  13. jager zegt:

    @pleboy; seedorf..ach blomberg was veel mooier;)

  14. *Poppie* zegt:

    Goedemorgen Jager

    Hier heb ik ook zo veel oude cds..en net wat je zegt je luisterd het niet meer zo snel.
    Ik moet ze hier is gaan uit zoeken..dus dat kan ik misschien ook wel snel is doen haha.
    Nou jij komt het weekend wel door..als me vriend trek heb in een biertje stuur ik hem gewoon langs jou..je heb genoeg zie ik *SMILE*

    Wens je een fijn weekend..liefs poppie

  15. Dat wordt dus het zuivere genieten dit weekend.. van bier en goede muziek..

  16. Redstar zegt:

    En je kunt nog kiezen ook. Proost

  17. Waar staat de beugelfles Grolsch?

  18. Liesbeth zegt:

    zo hallo, nou veel plezier vanavond:)..geef mij maar hertog jan!

  19. pleeboy zegt:

    dus je zat in dat gehucht:-)

  20. ilse zegt:

    en nu maar hopen dat je niet het hele weekend bezig bent met kiezen welk biertje je zult nemen

Geef een reactie

