level up baby!

596dbc7356[1]

Deze is er voor de kenners van role playing games(RPG), zoals World of warcraft of dungeons and dragons. Voor degenen die het niet helemaal begrijpen maar de baby wel schatig vinden, zal ik het toch even kort uitleggen.
In RPG’s ben je een poppetje met een aantal krachten, zo is er de sterkte, uithoudingsvermogen, Klasse(armor class), levens punten(hitpoints) en ervaring(expierience). Voor al die zaken krijg je punten door de ingame ervaringen en zo wordt je steeds sterker…Simpel toch?
Deze baby heeft dus nog een lange weg te gaan, hij heeft al wel veel schijt en schreeuwpunten…
Morgen mijn 1000e logje, dus tot dan!


Dit bericht werd geplaatst in Mijn Historie 2007-2008, Mijn plaatjes. Bookmark de permalink .

18 reacties op level up baby!

  1. Yvon zegt:

    Geef mij dat schatje maar te leen, neem jij dat truitjuh Jager 🙂
    Oke voor je 1000ste log kom ik speciaal voor u morgen weer even langs 😉

  2. jager zegt:

    @Yvon; ja echt de duizendste, ik zag het toevallig met updaten dat dit nummer 999 is!
    Lenen? Deze is te koop hoor!

  3. Yvon zegt:

    Bizarre vent jij, is die baby te koop *zet grote ogen op* o,ja mijn ontbijt is in het weekend ook altijd laat jawel hihi, maar niet met cake neem is briochebrood *smulllll*
    Allemachies veel logs dan he, gaaf hoor dat wordt feesten morgen, leg de neut alvast maar koud, klok het in 1 teug achterover en burpppp dan benne we allemaal weer fris en fruitig 😀

  4. it's my live zegt:

    morgen dus feest op je web-log alweer 1000 logjes geschreven pfff van harte en op naar de volgende 1000 wens je een fijn weekend liefs julia

  5. jager zegt:

    @yvon; bizar? Ik verkoop het t-shirt hoor, de baby is niet van mij 🙂
    @julia; ik hoop er nog wel 1000 na te doen ja! 🙂

  6. Martin zegt:

    WOW ken ik wel hier in huis wordt het door 3 man gespeeld..;-) enne de Baby schijt maar een eind weg hoor..lollzzz.

    *fijn gameweekend*

  7. oma zegt:

    Ha jager,

    Is het T-shirt ook virtueel?
    Morgen al je 100ste log, schiet lekker op. oma

    ot. koeien kunnen ook gemeen zijn hoor.

  8. Liesbeth zegt:

    dan kom ik morgen nog even bij je langs
    voor nu weltrusten!

  9. pleeboy zegt:

    daarom zit ik ook in de babyhandel:-)
    dus morgen weer een feesie
    zuipen dus:-)

  10. Renesmurf zegt:

    Ze weten wel goed wat meten is, en tellen ligt jou ook wel!

  11. haha heb momenteel veel babys in de buurt
    waar te koop???
    ben er van het weekend niet, maar probeer morgen … oeps vandaag nog eventjes te komen

  12. Patrick zegt:

    1000 ste logje dat mooi ik zal ze ook is gaan tellen 😀

  13. *Poppie* zegt:

    Vandaag feest hier dus op je log..je 1000 ste logje al weer .
    Ik tel ze nooit..zal niet weten hoe veel ik er al heb geplaats haha.
    Hier gelukkig geen last van schijt baby`s *LOL*

    Fijn weekend Jager.
    Knuffs poppie

  14. tine zegt:

    wel een mijlpaal he, 1000 logjes…
    die baby komt er wel… paar keer die speen gericht uitspugen.. weer een paar hitpoints erbij 😉

    liefs, tine

  15. cathleen zegt:

    Wat veel 1000
    Gefeliciteerd Jager.
    Ik de mijne nooit geteld.
    Fijn weekend.
    Groetjes Cathleen.

  16. Redstar zegt:

    Deze baby heeft idd nog wat te gaan. EN das maar goed ook..

  17. els zegt:

    Een gedicht voor jou
    LIEFS VOOR HET WEEKEND,
    EEN STRALENDE ZON BEN JIJ.
    XXXXXXXXXJE ELS EN OLGA

    l
    Gevoel en hart.
    grens van het leven.
    Van blijheid, warmte ..de zon
    Als een open plek tussen de bloemen ..
    Gevoel en hart.
    Een ervaringswereld, zo mooi en lief.
    Waar ik niet meer kan ..ontvluchten.
    Vind ik die werkelijkheid?.
    Oprecht en lief.
    Kan ik mezelf zijn
    ….Dat is heel rijk.
    Nu ik dit schrijf komen de zonnestralen.
    voor jou
    Als een warme groet ….wat mooi.
    Het zaait de bloemen in je leven
    xxjes els

  18. jager zegt:

    @Cathleen&Poppie; hier staat erbij hoeveel logjes je hebt geplaatst(staat ook linksonder aan de pagina bij de stats die ik maandelijks update!

Geef een reactie

