Het duizendste logje!

85f055abbe[1]

Deze update is het duizendste logje op Jager.web-log.nl.
Na ruim 3 jaar is archief van deze log dus enorm, met vooral veel plaatjes, humor en af en toe een stukje muziek. Verder heb ik logjes besteed aan mijn diensttijd, games en soms mijn mening gespuwd. Het is nog steeds leuk om te doen dus we gaan nog wel even door met poep en plas humor.

1000seconden = 16 min. 40 sec.
1000minuten = 16 uur en 40 minuten.
1000 uur= 41 dagen en 16 uur.
1000dagen = 2 jaar en 270 dagen.
Duizend (1000) is het gehele getal dat volgt op 999 en voor1001 komt. Het is speciaal omdat 1000 = 10xc2xb3, en omdat een groot deel van demensheid in machten van 10 rekent. In de wetenschap wordt zelfs vaak in machtenvan 1000 gerekend, bijvoorbeeld in het SI-stelsel.


Dit bericht werd geplaatst in Mijn Historie 2007-2008, Mijn weblog resultaten. Bookmark de permalink .

28 reacties op Het duizendste logje!

  1. Yvon zegt:

    Van harte met je duizendste log Jager 🙂 daar nemen we een neut op zegt Ome Joop!
    Euhhh doe mij maar een koffie met tia maria of kalua (klein scheutje) erin 😉

  2. jager zegt:

    @Yvon; jij bent er wel weer snel bij, rook je de feeststemming hiero? 😛

  3. Yvon zegt:

    Excuse moi, ik was heel toevallig bezig bij mij jaja…
    Nou vooruit voor jouw een kadootje om het te vieren, maar kijk dan wel effe lief willie

  4. Karel zegt:

    Ga vooral door Jagert, het is is hier altijd leuk! Jouw humor bevalt me wel!:)

  5. Patrick zegt:

    Er komt geen einde aan 😀 ik pak er een borrel op

  6. jager zegt:

    @Patrick; ik heb al 2 beerenburg op, en een biertje of 10:)
    @yvon; nu zo doet ik ook pannekoeken bakken:>

  7. Patrick zegt:

    wha wha dan moet ik heel snel door gaan halen 😀

  8. Duizend? Amaai …. das een hoop.
    Maar proficiat en op naar de volgende duizend.

  9. roland zegt:

    mooi man ga zo door ik wens jou een fijn weekend grrrrrrrrrrrrrrrr

  10. oma zegt:

    Ha Jager,

    Tot de volgende 1000 mag je wel zo door gaan, ook van Rita. oma

  11. yeah!! ben nog op tijd!!
    pffff
    gefeliciteerd..
    heb er een hoop gemist,maar de volgende 1000 ga ik proberen te volgen,blijf jij dan online??
    .. …lol…

  12. pleeboy zegt:

    reken erop dat je voorlopig ook nog doorga:-)
    maar gefeliciteerd met deze mijlpaal
    we drinken er 1 op

  13. ilse zegt:

    1000 logjes al, dat is veel man!
    wel een geweldig plaatje trouwens, knap hoor!

  14. tine zegt:

    Gefeliciteerd met je 1000ste logje..
    Plak er nog maar heel veel achteraan..
    fijne dag
    liefs, tine

  15. Redstar zegt:

    GEfeliciteerd met je duizendste logje jager. Op naar de volgende duizend!

  16. Renesmurf zegt:

    Ik zou zeggen, op naar de 2000!
    Te beginnen bij 1001 natuurlijk.

  17. Martin zegt:

    Hahaa jij weet er weer een mooie draai aan te geven..maar van harte vanaf deze zijde..;-)

  18. pluisje zegt:

    wauw wat een mijlpaal zeg!!! gefeliciteerd!!

    psp of echt is toch wel 1 van de favoriete dingen die jij hier gedaan heb… wie weet komt het nog een keer terug 😉

  19. 1000 alweer.. pff ik heb mijn logjes nooit geteld.. best dom eigenlijk!!!!

  20. Fiecke zegt:

    Zover zal ik niet komen. Je hebt daar wel een erg lenige hond.

  21. cathleen zegt:

    Gefelicteerd met je duizendste loggie.
    Weet geen eens hoeveel ik al gedaan heb.
    Fijn weekend gehad?
    Nog een fijne week.
    Groetjes Cathleen.

  22. travel zegt:

    Gefeliciteerd en het blijft leuk hier.

  23. Lady Troy zegt:

    Gefeliciteerd met je duizenste logje, Jager.
    Mooi vol gehouden!
    Op naar de volgende duizend.
    Knf. van LT

  24. Liesbeth zegt:

    mooi getal Jager!! gefeliciteerd :-)..ik kom hier ook al bijna drie jaar geloof ik!

  25. **Jans** zegt:

    Off topic:

    Jans is back!!

  26. els zegt:

    Al weer het begin van een weekend.
    Vrijdag . met een zonnetje.
    Een hartstikke mooie dag
    Geniet en heel veel liefs
    Lieve schat wat een prachtig log
    xxjes van de prinsessen
    els en olga
    En jagertje van HARTE GEFELICITEERD

  27. Lodewijk zegt:

    Gefeliciteerd met je 1000 ste en op naar de 1500.
    Het blijft in ieder geval genieten.

  28. Janneman zegt:

    kon je echt niet wat meer feitjes bedenken over het getal 1000.

    De geschiedenis staat er vol mee.

Geef een reactie

