LP cover art kop…

Ik zag net in het journaal dat het een hype zou zijn in Engeland maar ik kom
het toch al een tijdje tegen op mijn favoriete plaatjes servert. Het is best een
grappig idee. Voor de mensen die nog niet weten waarover het gaat, je neemt
een LP van zolder met een kop erop en je doet hem voor je gezicht en
probeert de pose op de cover over te nemen. Eindeloze pret natuurlijk als je
nog lpxc2xb4s op zolder hebt liggen. Onder dus 2 voorbeelden. Je zou er zo een
prijsvraagje van kunnen maken, wie de leukste cover kop maakt…of niet?
b1285a0980[1]3165aabb18[1]

Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie, Mijn Historie 2007-2008. Bookmark de permalink .

20 reacties op LP cover art kop…

  1. oma zegt:

    Ha jager,

    Dat ken ik niet, maar heb nog wel LP’s liggen.
    Zal eens kijken of er een leuke bij is. oma

  2. jager zegt:

    @oma; dus jij gaat de uitdaging aan?:P

  3. travel zegt:

    leuk ik doe mee 🙂

  4. pleeboy zegt:

    toevallig ook gezien:-)
    toch ff gaan neuzen waar die krengen gebleven zijn:-)

  5. jager zegt:

    @pleeboy ik ben benieuwd naar jouw lp’s!
    @travel; laat maar komen!:P

  6. My Thoughts zegt:

    Morning Jager!

    Bedankt voor je bezoekje gisteravond.
    Ga zo naar danswestrijd van m’n nichtje kijken. Moeten al heel vroeg in Steenwijk zijn. Jemig en dat op zondag…..
    Nou ja heb het er voor over.

    Wens jou verder nog een hele fijne zondag toe.

    Liefs,
    MT (me amor)

  7. *Poppie* zegt:

    GoedeZondagmorgen Jager

    Dat wist ik dus niet..ik loop dus weer is achter haha
    Wel een leuk idee..dus ik ga ff kijken in de schuur of ik een LP kan vinden *LOL*

    Wens je een fijne zondag ..liefs poppie en kennie bouwer *KNIPOOG*

  8. Patrick zegt:

    wha wha das wel lollig

  9. pluisje zegt:

    geweldig idee whahaha alleen de platen die ik boven heb liggen… iron maiden metellica… wat moet ik daarvan maken hahahah

  10. Redstar zegt:

    Ik heb die van mij toevllig twee of drie weken geleden op mijn log gezet.. Zoek maar op 😀

  11. Renesmurf zegt:

    ja, dat zou je kunnen doen, nu nog deelnemers zien te vinden.

    Het is wel grappig.

  12. Martin zegt:

    Whahaaa ja is leuk dit..en ik had het ook bij Redstar al gezien.;-)

  13. Ben Stulen zegt:

    Ik heb niet van die domme LP’s……

  14. Pfff de platen die ik hier heb die lenen zich er niet echt voor.. hoewel mijn ouders hebben nog een Nana Mouskouri liggen.. ik zal eens snuffelen daar.

  15. cathleen zegt:

    Toevallig gezien bij het nieuws van de week.
    Wij hebben ook wat lp’s staan boven op op zolder.
    Fijne week nog.
    Groetjes Cathleen.

  16. heb net krstten vol terug van de opslag
    kom maar op ….. lol….

  17. Pasula zegt:

    Op zich wel grappig, maar daar zou ik even voor moeten gaan zitten. 6 dollydots zijn in je eentje moeilijk na te doen 😉

  18. LP’s…?
    Wat zijn dat?

    ;o)

  19. Jenny zegt:

    Ik ga eens speuren of ik ze nog heb ( de LP’s )Vind het wel grappig!
    Groetjes!

  20. Lady Troy zegt:

    Het is best grappig om te zien.
    Heb een fijn weekend Jager.
    Knf. van LT

Geef een reactie

