lichtknopje…

c7b89108a6[1]

We hebben een nieuw lichtknopje op de wc en nu maar raden of het licht aan of uit staat!

Alweer zaterdag avond en we zitten alweer op de helft van dit heerlijke weekend. Wat een prachtig weertje buiten, lekker 20 graden en dus echt terrasjes weer. Ook morgen is de voorpelling goed dus daar gaan we dan ook nog maar even van genieten.

Dan hebben we volgende week ook nog 2 feestdagen dus  is het een kort werk weekje. Voor sommigen is het een hele week vakantie maar ik werk gewoon maandag dinsdag en ook vrijdag maar dan thuis.


Dit bericht werd geplaatst in Mijn Historie 2007-2008, Mijn plaatjes. Bookmark de permalink .

13 reacties op lichtknopje…

  1. anne zegt:

    Ha jager,

    Maar goed dat het geen Japanse uitvoering is de lichtschakelaar, je zou niet meer door de deur kunnen.
    Zeker een lekker kort weekje. oma

  2. Karel zegt:

    Wow, ik denk lager maar ben blij dat je er weer bent:P

  3. pleeboy zegt:

    dit zijn wel de plaatjes:-)
    ik ga dan ook genieten van mn weekje vakantie
    goed weekend nog (wat er van over is)

  4. Popkov zegt:

    Volgens mij zit er iemand met een stoma stiekem te roken op het toilet 🙂

  5. Redstar zegt:

    Heb je de BBQ ook al buiten staan Jager? Geniet ze, vanavond gaat het knallen 🙂

  6. Renesmurf zegt:

    Ik neem maandag en dinsdag vrij, de rest heb ik al;vrij, dus ik kan een weekje genieten!

  7. pluisje zegt:

    hahahah lol!!

    nou ik geniet er niet echt van van dit mooie weer… zit met een ontsteking in me mond…

    hopelijk kan ik woensdag en donderdag wel lekker meefeesten!!

  8. Martin zegt:

    Mooi lichtknopje…lollzzz.;-)

  9. Pasula zegt:

    Ik werk ook vandaag en morgen en dan de rest van de week vrij, heerlijk, even van de zon (?) genieten.

  10. Omhoog is aan .. gebruiksklaar zeg maar ;))

  11. Patrick zegt:

    Ik werk ook nog 1 dagje, de knop omhoog is aan 😀

  12. ilse zegt:

    ik zal aan je denken als ik weer een vrije dag heb haha

  13. Lady Troy zegt:

    Ik ben AOW)er en dus altijd vrij…Ha haaaa
    De rest, jonger dan dxc3xa1t…
    moet dat nog maar zien te halen!
    Werk ze jong en een gezellige Koninginnedag.
    Knf. van Ladt Troy (LT)

Geef een reactie

