Kane in Liberty city

c6b3bfa253[1]

Sinds dit weekend ben ik de bezitter van de laatste uitbreiding van command & conquer 3. De naam van deze uitbreiding is ‘Kane’s wrath’ en inmiddels heb ik al een deel  van de campagne gespeeld. Volgende week zal ik een korte review doen als ik er tijd voor heb maar mijn speel ervaringen tot nog toe zijn prima.
N
atuurlijk was C&C 3 zelf al een hele goede strategische game release maar deze uitbreiding bevat weer erg veel moois en ook een erg leuk nieuw game type om de wereld te veroveren. Uitbreidings pakketten waren we natuurlijk al gewend bij C&C generals en andere C&C games zoals ik oa.  HIER al eens iets over schreef.
Vandaag is ook de nieuwe release van Grand Theft Auto uitgebracht voor de consoles. Dit deel 4 moet nog weer vetter zijn als de vorige maar aangezien ik geen console heb moet ik mij maar voorstellen dat de steden waarin Kane verwoesting aanricht ook een soort Liberty city zijn(de stad waarin GTA4 afspeeld. red)  Ow, er zit trouwens nog een leuke bonus bij het uitbreiding pakket van C&C want je kunt je opgeven voor het spelen van de beta versie van C&C red alert 3 en die game is ook al een oude bekende met een gewaardeerde vorige versie. We hebben het dus maar weer druk met gamen!
139668235f[1]
Boven: Liberty city Sky line uit Grand theft auto 4.


Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie, Mijn Historie 2007-2008. Bookmark de permalink .

11 reacties op Kane in Liberty city

  1. Karel zegt:

    Geweldig idee, Kane in GTA4…Ik heb hem vandaag gekocht op bestelling! Ziet er echt gaaf uit, misschien toch maar weer eens die PS3 van je werk meenemen, hahahahha

  2. pluisje zegt:

    geen idee waar dit allemaal over gaat hahahaha maar have fun 😉

  3. pleeboy zegt:

    heb zo vermoeden dat gta4 hier binnenkort in huis ligt
    de jongens kunnen gewoon niet wachten mert hun zakgeld:-)

  4. Gizmo zegt:

    C&C vroeger ook veel gespeeld. Tegenwoordig veel aan het klooien met de voetbal games op de PS2 met mijn zoontje. Die klerewipper van 7 is er nog beter in als zijn vader. 🙂

  5. jager zegt:

    @gizmo; same here, die kids tegenwoordig meer op die multimedia als wij maar ik blijf het beste in cod 4 en nu bij kane, hahahah

  6. jager zegt:

    @pleeboy; tja, kost ook best veel centjes zo’n nieuwe release….Vroeger gaf ik geld uit voor lp’s maar nu….

  7. anne zegt:

    Ha Jager,

    Je hebt geen tijd voor de oranje nacht, daar zullen toch wel genoeg Dixies zijn? oma

  8. jager zegt:

    @oma; dat zal zeker; maar ik ben meer van de oranje bitter:P hahahahha

  9. olga en els zegt:

    Hallo op Koninginnen dag
    lieve Jager
    Het is oranje .
    Het blijft oranje en het zal oranje wezen..
    Een super dag …veel feest
    muziek en fun..
    De prinsessen .. met onze knuffel
    Voor jou.Proost
    oranje bitter

  10. itsmylive zegt:

    hier regent het nu op het moment helaas, en gaan we dadelijk even hier en daar wat bekijken er is zat te doen in de buurt dus vervelen zullen we ons niet wens je een fijne koninginnedag liefs julia

  11. Redstar zegt:

    Geweldig man! Ik heb sinds gister Timeshift.. Nog niets mee gedaan trouwens.

Geef een reactie

