Bukken!

Vandaag gaan we voor het hoofdpijn moment van morgen want we gaan
weer eens stappen naar The Zenith alwaar weer eens DJ Jean optreed.
Het wordt dus een latertje maar ik zal proberen rustig te drinken want er zijn
andere manieren om aan hoofdpijn te komen…
93fa7e1529[1]


Dit bericht werd geplaatst in Mijn Historie 2007-2008, Mijn plaatjes. Bookmark de permalink .

10 reacties op Bukken!

  1. oma zegt:

    Ha Jager,

    Hopelijk heb je er zelf geen hard hoofd in, en die ronde dingen moet je niet koppen. oma

  2. roland zegt:

    hey jager veel plezier in de zenith en nog een fijn weekend

  3. Popkov zegt:

    Die kop je niet terug!

  4. pleeboy zegt:

    dit is toch wel een inkoppertje moet ik zeggen:-)

  5. ilse zegt:

    is dit niet een stukje uit de film “final destination”?

  6. Martin zegt:

    Dat wordt dus flink bukken..ai ai..;-)

  7. oma zegt:

    Ha Jager,

    En, had je nog spijkers in je kop? oma

  8. Lady Troy zegt:

    Heb een leuke bevrijdingsdag Jager.

    Knf. van LT

  9. Pasula zegt:

    Hoe was dj Jean? Ik heb hem 1 keer zien draaien, was toen echt super.

  10. jager zegt:

    @Pasula; het was weer lekker stampen, hij komt wel vaker in de zenith draaien. …En ik had zondag geenens een kater, hahaha

Geef een reactie

