Gewoon zin in een ijsje

Het is eigenlijk te warm om te loggen maar een ijsje gaat er natuurlijk altijd
wel in. Tot nog toe moest ik werken maar morgen mag ik een dagje van het
mooie weer genieten. Vrijdag ook maar dan moet ik er thuis bij werken, dus
met de laptop de tuin in… …Morgen de eerste bbq van dit jaar!
a26afd469c[1]


Dit bericht werd geplaatst in Mijn Historie 2007-2008, Mijn plaatjes. Bookmark de permalink .

21 reacties op Gewoon zin in een ijsje

  1. Patrick zegt:

    Ik heb er al 2 gehad vrijdag ook vrij en zaterdag nog een BBQ erachter aan plakken

  2. jager zegt:

    @Patrick; ik had er ook al een paar keer aan gewild maar thuis waren ze nog niet te overtuigen, hahaha…De zak met kolen ligt al een maand in huis!

  3. Karel zegt:

    Ha, ja lekker ijs….Ik heb aal aan de bbq gezeten zondag!

  4. Liesbeth zegt:

    bbquen wil ik ook nog doen, dit weekend zeker!
    geniet lekker van het mooie weer morgen!

  5. Renesmurf zegt:

    het bevalt me prima, werken met dit weer.
    Liever ben ik vrij.
    Ijs en barbecue is altijd lekker.

    Ik hou van de zomer!

  6. Lady Troy zegt:

    Ijs…Daar lust ik wel pap van…hmmm.
    Leuke foto op je logje, Jager.
    Heb een Fijne mooie warme warme,
    vrije dag.
    Knf. van LT

  7. jager zegt:

    @rene; ja werken in de buitenlucht is best fijn maar op kantoor een stuk minder…zelfs met airco….

  8. oma zegt:

    Ha jager,

    Als voorbereiding op de moederdag is een ijsje nog zo gek niet. oma

  9. Gizmo zegt:

    Heb liever een koud biertje.

  10. Pasula zegt:

    Hij drupt kunstig (daarom neem ik er altijd een lepeltje bij, dat gelik ook).

  11. Haaa er is ijs.. mjammie!!!!!!

  12. Redstar zegt:

    Krijg het een beetje warm van die foto 🙂

  13. chaser zegt:

    Mmmmm…ijsje!!!

  14. pleeboy zegt:

    lekkerrrrr
    dit is waar we op wachten
    nog 1 nachtje en dan is het hier ook genieten:-)

  15. roland zegt:

    hahha jager lekker ijsje mag ik er ook aan likken hahhah

  16. Lady Troy zegt:

    Heb een fijn weekend Jager.
    Knf. van LT

  17. ilse zegt:

    haha lekker ijsje 😉
    hier is de bbq al aan geweest
    heerlijk hoor

  18. cathleen zegt:

    Fijne pinksterdagen en een mooie zondag.
    Groetjes Cathleen.

  19. travel zegt:

    als je laptop maar niet smelt :}}}

  20. jager zegt:

    @travel;
    Mijn laptop leeft nog, maar ikzelf smolt wel bijna weg 😉

  21. Sjezus, dat dat ijsje het zolang uithoudt …..

Geef een reactie

