Zo warm was het toch niet?

Uit respect voor de omgekomen brandweerlieden in de punt heb ik  mijn logje
wat ik al had staan onder lees meer geplaatst. Het was puur toeval dat ik nu
net over brandweer lieden een logje heb gemaakt.. De humor vergaat hierbij.


8579d4b22a[1]
Ik denk toch echt dat hier iets goed fout is gegaan….  


Dit bericht werd geplaatst in Mijn Historie 2007-2008, Mijn humor. Bookmark de permalink .

9 reacties op Zo warm was het toch niet?

  1. Renesmurf zegt:

    Jups, en vandaag in drente ook, dat is wat minder.

  2. roland zegt:

    ja dat is minder nieuws van vandaag maar toch wens wens ik jou een zoning weekend

  3. travel zegt:

    welja komt zo uit, inderdaad heel erg wat er bij de punt is gebeurd,

  4. Patrick zegt:

    Dat is wel heel toevallig maar goed er stond geen brandweerwagen in de hens.

  5. oma zegt:

    Ha Jager,

    Een heel trieste gebeurtenis vandaag.
    Netjes dat je je log aanpst. oma

  6. Liesbeth zegt:

    zeker erg wat er is gebeurd, daarom idd netjes van je om het aan te passen..

  7. Redstar zegt:

    Dat vind ik echt netjes van je Jager. 😉

  8. ilse zegt:

    echt verschrikkelijk wat daar gebeurd is

Geef een reactie

