Koud bier vandaag beter dan sex?

adc32f088e[1]
Ik heb deze dagen al heel wat biertjes op maar deze reclame kan mij toch niet
helemaal overtuigen. Ik drink liever Amstel!(ja, is een plaatje uit archief!)


Dit bericht werd geplaatst in Mijn Historie 2007-2008, Mijn plaatjes. Bookmark de permalink .

8 reacties op Koud bier vandaag beter dan sex?

  1. Karel zegt:

    Hannigan? Wtf is dat voor bier? Hahah, doe mij maar sex hoor, daar is het nooit te warm voor! :>

  2. Patrick zegt:

    En dat met die warmte wha wha

    Wij zijn inmiddels naar een andere server http://www.blognetwerk.net daar gaat het gewoon door ik
    snapte al niet dat jij zo stug bleef volhouden 😀

  3. jager zegt:

    @patrick; en dat geef je nu pas aan mij door?:P)

  4. oma zegt:

    Ha jager,

    Ken het merk ook niet, maar warm is het wel.
    Het is nu bloggen op een andere server bij Patrick. oma

  5. pleeboy zegt:

    sex beer and woman gaan nooit samen he:-)))

  6. Redstar zegt:

    Ik geef niet zoveel om koud bier 🙂

  7. Liesbeth zegt:

    het smaakt exrtra lekker met dit weer, proost!

  8. Gizmo zegt:

    Heerlijk helder….Lidl bier……

Geef een reactie

