Babe van de week 20


Het werd wel weer eens tijd voor een nieuwe babe van de week na een
aantal weken te hebben overgeslagen….Lekker koele duik nemen?


Dit bericht werd geplaatst in Mijn babes, Mijn Historie 2007-2008. Bookmark de permalink .

9 reacties op Babe van de week 20

  1. Renesmurf zegt:

    Ik ben niet zo van de photoshops.
    Maar ik zal dat niet elke keer gaan melden, ik laat het er dan wel eventjes bij. 🙂

  2. oma zegt:

    Hallo Jager,

    Nog een paardagen werm weer, dan komt de regen weer ook voor deze dame. oma

  3. Martin zegt:

    Als dat echt is wil ik der best ff mee stoeien..gna gna.;-))

  4. travel zegt:

    zij bijft wel drijven hi hi.

  5. *Poppie* zegt:

    Goedemorgen Jager

    Dat is een leuke bikini..die wil ik ook wel…alleen de inhoud zal bij mij wat anders zijn haha.
    Een duikje zal ik niet snel nemen…hou niet zo van dat koude water…ik verkoel me wel met me plantespuitje *SMILE*

    Wens je een mooie dag toe met wat je ook ga doen.
    Liefs poppie

  6. Redstar zegt:

    het is weer zwembadweer ja 😛

  7. Ohhhh zwemmen heerlijk, maar kan die Babe daar niet even weg.. ik wil graag het zwembad voor mij alleen ;)))

  8. Gizmo zegt:

    Voor het geval ze het niet kan. Zwemles kan ze gratis van mij krijgen.

Geef een reactie

