Tom Tom faalt ook in het leger…

9245ac9da1[1]
Hij zei toch bij de volgende heuvel rechtsaf? Nu dan knallen maar!
Voor de bonus vraag, van welk leger is deze tank en welk type tank is het?!


Dit bericht werd geplaatst in Mijn Historie 2007-2008, Mijn humor. Bookmark de permalink .

9 reacties op Tom Tom faalt ook in het leger…

  1. Martin zegt:

    Welke bonus?? hihi..ik denk het Iraelische leger en het is een T-50 Tank.;-)

  2. oma zegt:

    Ha Jager,

    Je kunt ook niet blind varen op de techniek. oma

  3. Anoniem zegt:

    of zal het gekomen zijn door de terugslag?:-)

    in ieder geen rijdende tank

  4. els zegt:

    Mooie dag lieve schat
    .Een Vrijdag met regen..Jagertje.Lief..
    Als Frans Bauer mij een gage geeft stuur ik die naar je toe..Met die Tank!!
    Een gelukkig weekend
    liefs van Els en Olga
    Je bent lief xxxxxxjes

  5. Ik gok op een Belgische tank.. type FR-iet???

  6. Redstar zegt:

    Was Bush vergeten door het raampje te kijken ? 😀

  7. itsmylive zegt:

    nieuwe manier van parkeren?
    wens je een fijn weekend liefs julia

  8. Renesmurf zegt:

    Ik heb geen idee, voor mij zijn ze allemaal gelijk.
    Maar deze is niet schadelijk meer, dus.

  9. Patrick zegt:

    Ik heb er echt helemaal geen verstand van maar wat voor type het ook is iets gaat er goed fout !!

Geef een reactie

