Ben ik toch niet de lelijkste gamer!


Ik voelde me altijd al een van de oudste gamers, maar inmiddels weet ik wel
beter en nu ben ik ook niet meer de lelijkste!


Dit bericht werd geplaatst in Mijn Historie 2007-2008, Mijn humor. Bookmark de permalink .

18 reacties op Ben ik toch niet de lelijkste gamer!

  1. Patrick zegt:

    Was ik maar niet zo knap en had ik maar meer geld 😀

  2. cathleen zegt:

    hhaahah
    Ik zeg nx
    Fijn weekend.
    Groetjes Cathleen.

  3. jager zegt:

    @Patrick; en dan kon je vast ook beter gamen, whahahahah

  4. annajee zegt:

    Haha die kan beter Wii gaan spelen

  5. denise zegt:

    helooow,

    alles goed?
    met mij wel:P

    maar als je zo gamed dan snap ik wel lelijk:P:P
    maar kun je neit meer iets erop doen dat miij ook interseert??

    k bdoel is wel leuk maar waar slaat hetr op??
    maarja k zij is leuk dus ga zo door(y)

    gr.denise

  6. jager zegt:

    @Denise; voor leuke dingen heb je je eigen weblog en ik heb de foto’s 😉

  7. denise zegt:

    grapjas ik doe er geen fuck aan laat staan dat ik doe het wel op mijn hyves:P

    doe je op ubs dan???

    gr denise

  8. jager zegt:

    @denise; dus toch op je stikkie! is trouwens gewoon usb;)

  9. denise zegt:

    ja foutje kan hoor en ja doe tog maar en nog iets je kan ook gwwon op msn pratem makkleijker:P

  10. oma zegt:

    Ha Jager,

    Geeft weer hoop voor de toekomst, is er ook een beter gamer? 😉 oma

  11. jager zegt:

    @Oma; betere? Niet op deze planeet natuurlijk!:>

  12. Anoniem zegt:

    goeie foto van Redstar:-)

  13. Redstar zegt:

    Hahahaha ik ben ook niet de oudste en de lelijkste.. en zeker niet de dikste ook.. 😀

  14. Martin zegt:

    ik zou maar uitkijken wat je zegt Jager straks zoekt je jou nog op..hihi.

  15. *Poppie* zegt:

    Je heb gelijk Jager haha..je bent nu zeker niet de lelijkste..wat een hoofd heeft hij zeg *LOL*

    Regent het al bij jullie ??
    Hier is het nu ff droog..maar heb heel de dag druppels gezien BA!!!!!!

    Nog een fijn weekend..liefs poppie

  16. Liesbeth zegt:

    ziet er heftig uit hehe

  17. Steven zegt:

    Jager,
    hij lijkt wel een beetje op je , haar eraf, een beetje kwaad kijken en je komt een heel eind. Hoe staat het met onze ‘oude’ fotorapportage ?
    en zou je zo vriendelijk willen zijn niet ’s nacht meer te bellen om 2:35

    thanks
    ciao

  18. jager zegt:

    @Steven; whaha, dat bellen was per ongeluk, ik had e toetsenblokkering er niet op staan 😉
    Oeeppsss zo laat? Sorry! heheh

Geef een reactie

