Ach, een banaantje op z'n tijd is best lekker…


Het lijkt te vroeg voor de babe van de week want die komt altijd op maandag
maar vandaag maak ik een gezonde uitzondering!


Dit bericht werd geplaatst in Mijn babes, Mijn Historie 2007-2008. Bookmark de permalink .

20 reacties op Ach, een banaantje op z'n tijd is best lekker…

  1. Patrick zegt:

    wha wha die lust ik wel

  2. Liesbeth zegt:

    haha’t hapt ook zo lekker weg he zo’n banaan 😉

  3. Karel zegt:

    Whahaha, lekker zo’n banaantje, doe mij er ook maar 1 🙂

  4. Renesmurf zegt:

    haha, deze is wel geniaal!
    Humor!

  5. oma zegt:

    Ha Jager,

    Als er maar geen operatie gaat volgen, zou wel jammer zijn. oma

    ot. Sjoukje kenden we al langer via de blog, maar dit is heel triest voor haar, we hopen dat het beter mag gaan met haar.

  6. jager zegt:

    @Oma; zeker, ze maakt een leuke log en was altijd enthousiast…

  7. pleeboy zegt:

    ik weet niet wat de reden is
    maar het is verdomd goede reden:-)

  8. Redstar zegt:

    Bananen zijn gezond 😛

  9. travel zegt:

    Kan mij niet vroeg genoeg :))

  10. cathleen zegt:

    Lust op zijn tijd wel een banaantje.
    Ziet wel die verstopt.
    hhahahaahahah
    Fijne week alvast .
    Groetjes Cathleen.

  11. Martin zegt:

    Ik wil die banaan best ff pellen voor haar..gna gna.;–))

  12. ilse zegt:

    lekker hoor, zo’n banaantje

  13. haha, watmoet ik hier nu op zeggen
    alles is al bijna gezegd!!

  14. Ach ja een banaantje gaat er altijd wel in toch?

    bananenlinkie>>>> http://www.onzin.com/flash/bananenlied.html

  15. Gizmo zegt:

    Bananen, bananen, heerlijke bananen.

  16. cathleen zegt:

    Iklust vandaag een andere fruit hoor.
    Fijne week nog.
    Groetjes Cathleen.

  17. Lady Troy zegt:

    Gaan met die banaan.
    Heb een fijne Dinsdag jong.

    Knf. van LT

  18. Anoniem zegt:

    ze blijft gaan..met die banaan 😉

  19. Liesbeth zegt:

    moest ff m’n gegevens opnieuw invullen, de reactie hierboven is van mij
    fijne avond nog Jager

  20. Pasula zegt:

    Ik hou ook erg van fruit, meestal zit er wel een banaan in m’n doo.. eh tas.

Geef een reactie

