Hoezo vredesduif?

7a0f11dc37[1]
Deze mus blijft dapper vechten voor een stukje brood! Bitchfight!

Dit bericht werd geplaatst in Mijn Beesten humor, Mijn Historie 2007-2008 en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

9 reacties op Hoezo vredesduif?

  1. Patrick zegt:

    knakt wel in 2-en hebben ze allebei iets

  2. Redstar zegt:

    het zijn complete moordmachines

  3. Karel zegt:

    Whaha, die arme duif!

  4. ilse zegt:

    zou wel lachen zijn als die mus zou winnen

    en eh.. dus de volgende keer kom jij draaien?

  5. Renesmurf zegt:

    Ik hoop dat ze besluiten om eerlijk te delen!

  6. jager zegt:

    @Ilse; gewoon effies vragen via mail of op mijn log, want ik ken de klassiekers 😉

  7. oma zegt:

    Hup Mus, Hup Mus, Hup Mus,Hup Mus, Hup Mus, Hup Mus,Hup Mus, Hup Mus, Hup Mus,Hup Mus, Hup Mus, Hup Mus,Hup Mus, Hup Mus, Hup Mus,Hup Mus, Hup Mus, Hup Mus,Hup Mus, Hup Mus, Hup Mus,Hup Mus, Hup Mus, Hup Mus enz. oma

  8. travel zegt:

    hij laat zijn kont er ook echt voor hangen…schattig.

Geef een reactie

