Ook welterusten…


Ik ben gelijk gehypnotiseerd en val er van in slaap…! Of toch niet!


Dit bericht werd geplaatst in Mijn babes, Mijn Historie 2007-2008. Bookmark de permalink .

8 reacties op Ook welterusten…

  1. oma zegt:

    Ha Jager,

    Wacht maar dat BAM BAM begint. oma

  2. Anoniem zegt:

    Op zo’n kussen kan ik heerlijk dromen..gna gna.;–))

  3. Martin zegt:

    Bovenstaand is van mij…ugh*

  4. En ligt dat nou een beetje zacht Jager???

  5. jager zegt:

    @Mystery; ik heb er heerlijk op geslapen 🙂

  6. *Poppie* zegt:

    Heb je goed geslapen Jager ? haha
    Ik wil ook zo onderboekje Whahaha hij is leuk .

  7. pleeboy zegt:

    dit is zo rustgevend;-)

Geef een reactie

