Hoe kook je een kind?


Het kookboek zegt al genoeg maar je kunt het ook overdrijven lijkt dit
kleintje te denken…Groente soep met balletjes…?
Even een aankondiging voor een aantal vaste bezoekers betreffende updates
over mijn diensttijd. Ik heb ze al vaker aangekondigd maar had problemen
met het inscannen van foto’s. Nu komen daar nog twee fotoboeken bij van
van een aantal vakanties tussen 1990 en 1993 die ik samen met een aantal
vrienden heb ondernomen. Deze boeken zijn vaak van eigenaar gewisseld en
ik wil ze nu dus online zetten zodat iedere betrokkene ze kan bekijken!
Vanaf maandag gaan we aan het scannen en wordt mijn archief nog rijker!


Dit bericht werd geplaatst in Mijn Historie 2007-2008, Mijn humor. Bookmark de permalink .

13 reacties op Hoe kook je een kind?

  1. cathleen zegt:

    Leuk om je foto’s te zien van je dienst tijd.
    hahahaaha
    Die kind in dat emmertje.
    Grappige foto.
    Fijne dag en alvast een zonnig weekend.
    Groetjes Cathleen.

  2. Redstar zegt:

    Dat wordt scannen dus. Hoop dat je een redelijk hebt, dan gaat het vlotter..

  3. suses met het scannen..
    mijn scaneer heeft de verbouwing niet overleefd..
    lijt me lekkkere soep !

  4. Patrick zegt:

    Mogen we weer raden wie je bent

  5. jager zegt:

    @Patrick; dat zal ik in het begin zeker vragen! 😉

  6. *Poppie* zegt:

    Hallo Jagger

    Succes met scannen..hoop dat het allemaal goed gaat.
    Wel een schatje wat er in de pan zit *SMILE*

    Wens je een fijn weekend
    Liefs poppie

  7. jager zegt:

    Reacties op nujij:
    #door Efteling K.bouter 11 uur 37 minuten geleden:haha
    #20 Lugtigheid door Lugtigheid 1 uur 47 minuten geleden: een kind, die kook je niet, die help je overal mee vertrouwd te raken.
    #30 real_jager door real_jager 46 minuten geleden:@lutigheid: ook vertrouwd raken met het zitten in een pan soep?…
    Best grappig bedoeld!

  8. Renesmurf zegt:

    Zo`n arhief is prachtig, voor de liefhebber!
    En kinderen koken doen we maar niet.

  9. Anoniem zegt:

    heloow:)
    baby soep???

    auww wel lief maar nee dankje:P:P

    ik weet echt niks te schrijven??
    moet ik nu elke keer reageren als ik op de com wil???
    maar dit is wel nederlands he:P

    gr.denise

  10. oma zegt:

    Ha Jager,

    Nee, dan maar soep uit een pakje, kinderen poepen en piesen in de soep. oma

  11. jager zegt:

    @OMa; nu jij dit zegt, sla ik deze soep toch maar even over hahaha :>

  12. pleeboy zegt:

    dienst tijd= biertijd
    ging voor jouw ook op zie ik;-)))

    ps je ken kinderen natuurlijk ook in bier koken;-)

  13. Marcel zegt:

    Een tweeling is ook fijn.

Geef een reactie

