Eten met acute diaree?


Het zal niet mijn favoriete restaurant worden want ik heb geleerd dat je altijd
je handen moet wassen als je van de pot komt. Hier wordt dat lastig…


Dit bericht werd geplaatst in Mijn Historie 2007-2008, Mijn humor. Bookmark de permalink .

6 reacties op Eten met acute diaree?

  1. Patrick zegt:

    Ik heb liever niet dat er iemand kijkt 😀

  2. Renesmurf zegt:

    Zo hoef je ook niet steeds naar de plee!

  3. Karel zegt:

    Eten op een poepdoos, da’s nog eens lekker… 😉

  4. Popkov zegt:

    Zit wel heel vertrouwd!

  5. Martin zegt:

    Zal wel lekker luchhie hangen daaro..ghe ghe.

  6. pleeboy zegt:

    goed restaurant:-)

Geef een reactie

