Heb het een beetje druk….


Maar vrijdag ben ik er weer met een nieuwe vakantie update hoor……


Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie, Mijn Historie 2007-2008. Bookmark de permalink .

12 reacties op Heb het een beetje druk….

  1. proest … ja daar ben je wel eventjes zoet mee!

  2. Patrick zegt:

    Ik blijf het belachelijk vinden we schieten elkaar ook niet af omdat er zoveel mensen zijn.
    Verder lijken ze me ook wel lekker 😀

  3. Madbello zegt:

    ben je nou op vakantie of moet je hard aan het werk ? 😉 Liever jij dan ik en de spit zal lekker draaien.

  4. Lady Troy zegt:

    Het is al eeuwen gewoon, om het wild, in stand te houden, via
    de Jager’s…
    Anders, wordt het een echte ramp, voor mens xc3xa9n dier, in dxc3xa1t gebied!

    Ik zelf ben wxc3xa9l tegen het jagen, waar ze er voor,
    die beesten fokken,
    om erop te kunnen jagen.
    Dxc3xa1t is nl. totaal wat anders!

    Antw. terug…
    Logisch als NL er verloren heeft, dat al die oranje
    vlaggetjes en oranje kledij, nu ook weg is.
    Zo zit het gewoon in elkaar, Jager.
    Behalve bij de nog overgebleven… vier landen…

    Ik las ergens dat een Duitser schreef…
    Als mens, heb ik liever,dat Duitsland wint en als
    ambtenaar liever, dat Turkije wint,.

    Hoe de zgn. positieve discriminatie in enkele
    Europese landen uitpakt, is dat…
    Een landerlijke of provinciale of Gemeente ambtenaar,
    namens…de Staat (in dit geval) Duitsland…,is voor Turkije.
    Je gelooft je eigen ogen toch niet!

    Overigens die (Duitse) Ambtenaar,
    ontkent… alle herrie’s en zooi… die (ook) Turken maken,
    als Turkije wint.
    Die doet,
    of alleen Duitsers
    zooi en herrie maken!

    Psychische al of niet, gebemanipuleerde iov. ed.
    leugens en bedrogs, en dekken van eh ed.
    zit er met die zgn.
    Positieve discriminatie
    er altijd maar zo in…
    ten nadele voor,
    het eigen Autochtone volk,
    is dxc3xa1t soort van dom en stom en (vak) slecht
    geleuter,
    xc3xa9n…is erg gevaarlijk!

    Terwijl gewoon de (vak) waarhedens zeggen…
    al leuk genoeg is…rondom die EK en WK ed.
    winnaars feesten!
    Want elke EK en WK land’s winnaar…
    maakt feest keet!
    Alhier en aldaar en overal waar er
    fan’s van zijn!
    ook de Turken dus!

    Maar als zo’n domme, stomme, slechte Ambtenaar…
    80 Miljoen feestende Duitsers gaat vergelijken met een
    relatief handvol Turken, in dat Duitsland…
    Als die vergelijking niet op gaat…
    lijken de Duitsers slecht
    (Als DL de EK zou winnen) (of tegen de
    Turken het vanavond wint)
    en de Turken lijken goed…
    als die het winnen.

    Nou zo ongeveer slecht kletsen die gebemanipuleerden
    vaak iov. met die zgn. positieve discriminatie!
    In het ergste geval…pakt het… via zo’n type
    Ambtenaar uit, tot haatzaaierij!
    Tussen 80 Miljoen Duitsers en de
    2 en een half miljoen
    allochtonen Turken…
    in Duitsland zelf.

    Nou ja, ik leg welis uit, hoe het gaat…va. xc3xa9xc3xa9n of een
    paar…via Ambetelijke (vak) macht positie!
    Via die omgekeerde psychologie tov. de waarheid.

    Trouwens, kom is in wijken …of in Turkije zelf…
    waar Turken wonen…
    als Turkije die EK wedstrijd zou winnen
    of zelfs …de EK zou winnen…Hoe 80 miljoen Turken zijn…
    gaat het dus niet over…via die ene…(Duitse)
    Ambtenaar!
    Ook niet over dre 2 en een half miljoen Turken,
    in dat Duitsland zelf!

    Ik zelf hoop… dat de beste… van de dag wint…en
    als de winnaar…als land gaat feesten…
    verwacht dan niet,
    dat het veel anders is,
    als… welk land dan ook…
    het zou hebben gewonnen!

    De waarheid is natuurlijk gewoon,
    dat elk land… dat wint… zooi en herrie’s… maakt!
    Vraag dat is… in de wijken… waar Turken wonen,
    als allochtoon!

    Ik bedoel…voor je als Ambtenaar…je onlogische…
    niet naar waarheid…je bek open doet,
    via die zgn. positieve discriminatie model kletserij…
    Laat je je eerst voortaan… goed informeren…
    Dat scheelt weer haatzaaierij,
    via de Autochtonen,
    naar de Allochtonen toe, in je land!

    Nou jager…
    Ik weet, dat jij niks van voetballen houdt.
    Maar, dat veel haatzaaierij, ook via de sport gaat…
    en… hoe dat gaat…kan je …Daarom…
    zijn ontgaan!

    En ook dxc3xa1t nog…
    Een… Duitse Ambtenaar…die hoopt
    dat… met de EK… voetbal wedstrijd
    vanavond
    Duitsland- Turkije….
    dat Turkije wint…
    is daar niet… erg wat…mis… mee?
    Met die eh…mens!

    Heet dxc3xa1t geen…landverrader?
    van die Ambtenaar…
    In vak functie zijnde… namens de Staat Duitsland!

    Ach…Als er mensen…nog steeds..
    komen met de vraag…
    Waarom….
    Tracht ik …nog steeds…het …
    Daarom…
    uit te zoeken!

    Wat in mijn ogen, pas echt positief is, Jager…
    Als ik Staatshoofd was…
    Flikkerde ik, die haatzaaiende crexc3xabrende,
    Ambtenaren (die baan, namens de staat, zelf)
    d’r uit!

    Scheelt weer…plots…een
    Waarom!
    als vraag zijnde…achteraf!!
    ook in dxc3xa1t Duirsland!

    Voor de rest…rekenen procentueel ed.
    kan die Ambtenaar ook niet…
    Laat staan…Vergelijkingen… maken!

    Heb een fijne Woensdsavond Jager.
    Knf. van Lady Troy (LT)

  5. Renesmurf zegt:

    Ik hoop dat ze terugschieten!

  6. oma zegt:

    Ha jager,

    Ik dacht al, vakantie zit erop, het jagen begint weer. oma

  7. pleeboy zegt:

    zal het vlees weer in de aanbieding zijn:-)

  8. Redstar zegt:

    Vandaag krijgt elk zwijn een kanon 😀

  9. Martin zegt:

    Tjha de populatie zal waarschijnlijk volgend jaar anders te groot worden..krijg gelijk zin in zwijnenvleis..hihi.

  10. tine zegt:

    oei, dat is veel…
    Maar jij bent toch niet al stiekum begonnen he? vanaf 1 juli mag dat pas…
    fijne dag en alvast een fijn weekend gewenst
    liefs, tine

  11. Madbello zegt:

    HI HI zo te zien heb je het echt druk. Sterkte en toch een heel prettig weekend. Kom je ook Zondag op ParkPop ???

  12. jager zegt:

    @Madbello; ook dan zit ik in het bos…hahah, ow ik ga misschien naar bospop, da’s naast mijn werk 😉

Geef een reactie

