Wie wordt er Europees kampioen?

Ik denk dat ik het wel weet…maar wat denkt u?……
625e755147[1]7bff356beb1[1]


Dit bericht werd geplaatst in Mijn babes, Mijn Historie 2007-2008. Bookmark de permalink .

8 reacties op Wie wordt er Europees kampioen?

  1. Karel zegt:

    Allebeide lelijk maar Spanje wint, ik ben voor alle tegenstanders van Duitsland, hahahha

  2. Patrick zegt:

    Hoe dan ook Spanje !!

  3. Ron zegt:

    Ik vind de middelste ook het mooist maar Espana wordt kampioen 😀

  4. Jan zegt:

    Wat mij betreft wint de Duitse, ehh sorry Duitsland

  5. pleeboy zegt:

    als deze 2 meedoen zal het me een worst wezen;-)

  6. Redstar zegt:

    U? van de dames wint spanje toch wel

  7. ilse zegt:

    ik hoop spanje
    vind vrouwen met donker haar sowieso mooier dan blonde vrouwen

  8. Jenny zegt:

    Espaxc3xb1a!!!!
    En ik ben blond.

Geef een reactie

