Callantsoog 1991-1993 deel 29, dorst!

Deel 29 in de serie van mijn werkvakanties met vrienden in Callantsoog…
H
et waren dorstige weken maar natuurlijk dronken we ook wel eens wat
zonder alcohol en zo probeert Pieter hier het goede voorbeeld te geven(Klik)

De plaatjes zijn vergrootbaar en voorzien van teksten die misschien niet voor
iedereen leesbaar en begrijpelijk zijn maar voor de ingewijden wel dus ik zal
de updates alleen kort toelichten en voor de rest mag u het zelf vertalen…


Dit bericht werd geplaatst in Mijn Historie 2007-2008, Mijn vakanties. Bookmark de permalink .

12 reacties op Callantsoog 1991-1993 deel 29, dorst!

  1. owee, cola puur
    dronken wij ook in frankrijk …
    pure rum met een scheutje cola
    (de cola was zo duur….)

  2. cathleen zegt:

    Moet toch kunnen.
    Fijne week nog.
    Groetjes Cathleen.

  3. Ron zegt:

    Jaja puur cola (dat lust toch geen mens 😀

  4. Patrick zegt:

    Is dit heel vroeg s’morgens

  5. pleeboy zegt:

    t zal eerder door de nadorst zijn:-)

  6. *Poppie* zegt:

    OOOh cola puur dat lust ik ook wel Jager *SMILE*
    Nou volgens mij is dat ze vriendinnetje ..zo niet wil ze dat wel worden…ze kijkt zo verliefd naar hem…of is het de cola waar ze zo verliefd naar kijkt hahaha

    Fijne avond Jager
    Liefs poppie

  7. Martin zegt:

    Cola is op zijn tijd best te pruimen..vooral Cherry cola..;–))

  8. Zonder alcohol ??? je gaat me toch niet vertellen dat jullie zulke brave jongeren waren ;))

  9. Redstar zegt:

    Cola is voor mietjes 😀

  10. Pasula zegt:

    En de soap gaat lekker door 😉

  11. Popkov zegt:

    Pieter Huistra?

  12. jager zegt:

    @Popkov; eerlijk gezegd weet ik zijn achternaam niet meer maar dat komt ook omdat dit al meer dan 15 jaar geleden is…Overigens zou het best zijn achternaam kunnen zijn want het klinkt wel bekend….Ken je hem?

Geef een reactie

