Callantsoog 1991-1993 deel 30, meer bier..

Deel 30 in de serie van mijn werkvakanties met vrienden in Callantsoog…
N
atuurlijk wordt ja van cola niet echt vrolijk en dus werd er voldoende bier
gedronken, hierbij wijkt Pieter af van ons standaard bier…Amstel…(Klik)

De plaatjes zijn vergrootbaar en voorzien van teksten die misschien niet voor
iedereen leesbaar en begrijpelijk zijn maar voor de ingewijden wel dus ik zal
de updates alleen kort toelichten en voor de rest mag u het zelf vertalen…


Dit bericht werd geplaatst in Mijn Historie 2007-2008, Mijn vakanties. Bookmark de permalink .

12 reacties op Callantsoog 1991-1993 deel 30, meer bier..

  1. Martin zegt:

    Is ie er nog ziek van geworden..van dat vreemde merk..gna gna??

  2. cathleen zegt:

    arwin ziet er lekker bruin uit.
    Wat was dat voor merk bier?
    Fijne avond nog.
    Fijne woensdag alvast.
    Groetjes Cathleen.

  3. jager zegt:

    @Martin; nee maar wel dronken…:)
    @Cathleen; dat was grolsch maar daar dronken we eigenlijk alleen halve liters van..:>

  4. Liesbeth zegt:

    die beugelflesjes van grolsch vond ik altijd wel handig..maar nu vind ik toch al wat jaren hertog jan ’t lekkerst

  5. ahum …errug he..
    ik lust geen bier!!

  6. travel zegt:

    Ach het bier uit Groenlo, ook zeker niet verkeerd.

  7. He he ik dacht al wanneer komt het!!!
    Gelukkig toch gezonde typjes ;))

  8. Karel zegt:

    Hmm, lekker, ik heb nu wel zin in een lekker koud biertje met dit hete weer!

  9. Redstar zegt:

    Verstandige kerel die Pieter.. Echt bier voor echte mannen Hahahaha

  10. Fiecke zegt:

    Hoi Jager, ik heb een rare vraag. Ken jij die code nog. Ik heb weer een weblog gemaakt maar zit nog met die balk. Of hebben ze ook dat weer veranderd.

  11. jager zegt:

    @Fieke inmiddels zijn alle codes verboden, je log wordt met een code off-line gezet…
    Zie het forum: http://forum.web-log.nl/viewtopic.php?f=6&t=34095

  12. maar wel van een wijntje hoor

Geef een reactie

